سایر موضوعات

برون سپاری فرآیندهای اداری باید منجر به بهبود خدمات به مردم شود

ویس کرمی بیان کرد: گاهی می بینیم که در برخی برون سپاری ها مردم فقط از بخش دولتی به بخش غیردولتی هدایت می شوند و شاهد ارتقای کیفیت خدمات یا کاهش زمان ارائه خدمات نیستیم. که باید با فرآیندهای اصلاحی و نظارت موثر اصلاح شود.

به گزارش گروه اقتصادی و کارآفرینی خبرگزاری آنا به نقل از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حامد ویسکرمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل ادارات زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان: یکی از رویکردهای دولت برون سپاری وظایف و خدمات است، اینها دستگاه های اداری هستند و باید ضمن توجه به این رویکرد به ارتقای کیفیت خدمات به مردم توجه ویژه شود.

مدیرکل تعاون، کار و حفاظت اجتماعی استان تهران با تاکید بر بازنگری در فرآیندهای اداری، خواستار تمرکز اعضای شورای هماهنگی مدیران استانی در این بخش شد و اظهار داشت: حداکثر تلاش در برون سپاری وظایف به بخش های دولتی است. بخشی از الزامات دولت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان تهران با تاکید بر اینکه اگر به دنبال بهترین نتیجه از برون سپاری هستیم، اصلاح برخی از فرآیندهای غلط گذشته ضروری است، گفت: تمام تلاش ها و تصمیم گیری ها باید بر اساس کمی و کیفی باشد. ارتقای کیفی خدمات به جامعه هدف.

وی با بیان اینکه در کنار رویکرد برون سپاری باید برای کاهش منابع فساد تلاش کرد، گفت: اصلاح فرآیندها، طراحی ساختارهای مناسب و کارآمد برای ارائه خدمات، شناسایی و رفع گلوگاه های مساعد فساد، ارائه خدمات تحت وب و مستمر. نظارت، از جمله مواردی هستند که در این زمینه موثر هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان تهران گفت: واگذاری امور مردم به خود مردم در اولویت است و با برون سپاری کارکرد نهادها به بخش غیردولتی باید شاهد ارتقای خدمات رسانی به مردم باشیم. .

absnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا