سرگرمی

بررسی نسخه Early Access بازی Dungeon Inn؛ مدیریت مسافرخانه

داستان بازی بیش‌تر روی شخصیتی به اسم سارا تمرکز دارد که تصمیم می‌گیرد همراه با دوستانش که کاراکترهای بامزه‌ای هم دارند و در بین آن‌ها از یک گربه گرفته تا موجودات کوچکی به نام ویسپ دیده می‌شوند، چنین مسافرخانه‌ای تاسیس و در آن از افرادی که قصد سفر به سیاه‌چال را دارند، پذیرایی کند. اما این کار به ظاهر ساده، اتفاق‌های پشت پرده‌ای هم دارد؛ برای مثال، در این سیاه‌چال اژدهایی زندگی می‌کند که شما باید هر ماه مبلغ مشخصی را به‌عنوان کرایه به او پرداخت کنید. از طرفی دیگر، مسافرهایی که به سمت این اقامتگاه می‌آیند، از دو شهر مختلف هستند و از قضا شدیدا هم با یکدیگر اختلاف دارند و در نتیجه باید به شکلی کار کنید که آن‌ها متوجه نشوند شما از هر دو طرف پذیرایی می‌کنید. این داستانک‌ها، در واقع ابزاری هستند که سازنده‌های بازی از طریق آن‌ها اقدام به خلق چالش در Dungeon Inn کرده‌اند.

اما این چالش‌ها از منظر گیم‌پلی چه شرایطی دارند؟ در Dungeon Inn اتفاق‌ها در قالب یک ماه رخ می‌دهند که از چهار هفته تشکیل شده است و هر هفته وظایف مشخصی به شما محول می‌شود؛ وظایفی مثل پذیرایی از تعداد مشخصی مهمان، کسب پول به اندازه معین یا حتی اطمینان حاصل کردن از اینکه مهمان‌های دو شهر مذکور، با یکدیگر درگیر نشوند. این اهداف به شکلی هستند که برای ادامه فعالیت، حتما باید آن‌ها را انجام دهید و در صورت شکست در این کار، امکان پیش‌روی نخواهید داشت و بازی اجازه می‌دهد کارتان را از یک روز دلخواه هفته‌ای که در آن موفق نبوده‌اید، دوباره آغاز کنید و تلاش دوباره‌ای برای موفقیت داشته باشید. این وسط یک سری اهداف جانبی هم در دسترس هستند که با انجام آن‌ها پول یا منابع بیش‌تری برای ارتقا مسافرخانه خود به‌دست خواهید آورد.

منبع: https://www.zoomg.ir/game-review/401631-dungeon-inn-early-access-review/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا