بررسی روند شکایات مالیاتی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به منظور بازدید از روند پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردم از دستگاه مسئول امور مالیاتی بازدید کرد.
به گزارش ای بی اس نیوز، حجت الاسلام احمد صالحی و تنی چند از مقامات ریاست جمهوری از جمله مدیران کل رسیدگی به شکایات و درخواست ها، بازرسی ها، روابط عمومی و … بدون اطلاع قبلی از ستاد مالیاتی کشور بازدید کردند. واحد مرجع چهره همچنین از سامانه پاسخگویی 1526 مرکز جامع ارتباطات مردمی سازمان امور مالیاتی بازدید کرد.
در این بازدید فی البداهه، محمدهادی سبحانیان – رئیس سازمان امور مالی کشور – پس از اطلاع از حضور حجت الاسلام احمد صالحی و مدیران ارشد روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری، به منزل ایشان رفت و تشریفات لازم را برای ایشان تشریح کرد. رسیدگی به درخواست های شهروندان درخواست ها و شکایات در زمینه مالیات. .
رئیس مرکز ارتباطات مردمی کشور پس از دیدار با تعدادی از حاضران و برخی از کارکنان حوزه 1526 سازمان مالیاتی کشور گفت: موضوع مالیات برای مردم به ویژه برای تجار بسیار مهم است و این موضوع در این دولت است. ، 80 نفر در چند شیفت کار می کنند و حتی شب ها هر روز پاسخگوی تماس ها و سوالات مردم هستند و در ایام تعطیل کار ارزشمندی است.
سپس حجت الاسلام صالحی و همراهان از قسمت مراجعات عمومی وارد ساختمان مجاور یعنی وزارت امور اقتصادی و دارایی شدند تا مراحل حضور فرد با درخواست را مشاهده و طی کنند. وی به صورت تصادفی شماره تماس چند نفر را از لیست پروفایل مشتریان روزهای گذشته برداشت و از میزان رضایت هموطنان از پاسخگویی و پیگیری پرسید.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خطاب به مدیرکل بازرسی و سایر مدیران وزارت اقتصاد که وی را همراهی می کردند، گفت: در دولت سیزدهم مردم این وظیفه رئیس جمهور است که هرکس مراجعه می کند. باید بتواند مشکلات و درخواست ها را به راحتی و بدون هماهنگی رسمی به گوش مسئولان و مسئولان دستگاه اجرایی برساند و این حضور، درخواست و پیگیری مردم از این وزارتخانه بیش از پیش با آسودگی و احترام همراه باشد.
در پایان حجت الاسلام احمد صالحی با حضور در شورای مدیران وزارتی و دیدار با خاندوزی وزیر امور اقتصادی از زحمات مقامات عالی رتبه اقتصادی کشور برای کسب امتیاز خوب در گزارش عملکرد مردمی تشکر و قدردانی کرد. از دستگاه های اجرایی
خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز با ابراز خرسندی از بازدید و حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این وزارتخانه دستورات و توصیه های لازم حجت الاسلام احمد صالحی را به معاونان و مدیران ابلاغ کرد. و اعلام کرد: یقیناً این یکی از مهمترین دغدغه های رئیس جمهور است، جمهوری مردم است و ما بر سهولت حضور مردم برای پیگیری درخواست ها تاکید می کنیم، به همین دلیل در آینده در نظر داریم. به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری
انتهای پیام