سایر موضوعات

بررسی روند شکایات مالیاتی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به منظور بازدید از روند پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردم از دستگاه مسئول امور مالیاتی بازدید کرد.

به گزارش ای بی اس نیوز، حجت الاسلام احمد صالحی و تنی چند از مقامات ریاست جمهوری از جمله مدیران کل رسیدگی به شکایات و درخواست ها، بازرسی ها، روابط عمومی و … بدون اطلاع قبلی از ستاد مالیاتی کشور بازدید کردند. واحد مرجع چهره همچنین از سامانه پاسخگویی 1526 مرکز جامع ارتباطات مردمی سازمان امور مالیاتی بازدید کرد.

در این بازدید فی البداهه، محمدهادی سبحانیان – رئیس سازمان امور مالی کشور – پس از اطلاع از حضور حجت الاسلام احمد صالحی و روابط عمومی ریاست جمهوری، به منزل ایشان رفت و تشریفات لازم در رسیدگی به درخواست ها را تشریح کرد. شکایات شهروندان در حوزه مالیاتی .

رئیس مرکز ارتباطات مردمی کشور پس از دیدار با تعدادی از حاضران و برخی از کارکنان حوزه مسئولیت 1526 سازمان مالیاتی کشور گفت: موضوع مالیات برای مردم به ویژه تجار بسیار مهم است و این امر در این دولت ، 80 نفر در چند شیفت کاری و حتی شبانه روزی کار می کنند پاسخگویی به تماس ها و سوالات مردم در ایام تعطیل کار ارزشمندی است.

سپس حجت الاسلام صالحی و همراهان از قسمت مراجعات عمومی وارد ساختمان مجاور وزارت اقتصاد و دارایی شدند تا مراحل یک فرد دارای درخواست را مشاهده و طی کنند. وی به صورت تصادفی شماره تماس چند نفر را از لیست پروفایل مشتریان روزهای گذشته برداشت و از میزان رضایت هموطنان از پاسخ ها و پیگیری های آنها پرسید.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خطاب به مدیرکل بازرسی و سایر مدیران وزارت اقتصاد که وی را همراهی می کردند، گفت: در دولت سیزدهم مردم این مسئولیت بر عهده رئیس جمهور است که هر عزیزی که باید بتواند مشکلات و درخواست ها را به راحتی و بدون هماهنگی رسمی به گوش مسئولان و مسئولان دستگاه اجرایی برساند و این حضور، این درخواست و این پیگیری مردم این وزارتخانه باید با سهولت و احترام بیش از پیش همراه باشد. قبل از.

در پایان حجت الاسلام احمد صالحی با حضور در شورای مدیران وزارتی و دیدار با خاندوزی وزیر امور اقتصادی از زحمات مقامات عالی رتبه اقتصادی کشور برای کسب امتیاز خوب در گزارش عملکرد مردمی تشکر و قدردانی کرد. از دستگاه های اجرایی

خاندوزی وزیر امور اقتصادی نیز با ابراز خرسندی از سفر سرزده و حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این وزارتخانه، دستورات و توصیه های لازم را از سوی حجت الاسلام احمد صالحی به معاونان و مدیران ارشد ابلاغ کرد. و گفت: یقینا یکی از مهمترین دغدغه های رئیس جمهور مردم هستند و بر سهولت حضور مردم برای پیگیری درخواست ها تاکید داریم، به همین دلیل مانند گذشته در نظر داریم بعدی به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

بررسی روند شکایات مالیاتی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

بررسی روند شکایات مالیاتی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا