تکنولوژی و فناوری

سازندگان اکنون می‌توانند با چندین تصویر کوچک برای ویدیوهای YouTube آزمایش کنند

یوتیوب ابزار جدید برای تجربه و تصاویر کوچک را مقایسه کنید (تصویر کوچک) یا ویدیوهای جلد ارائه شده به تولیدکنندگان محتوا. از طریق این ابزار که سال گذشته برای کاربران منتخب معرفی شد و اکنون در دسترس افراد بیشتری قرار گرفته است، سازندگان می توانند بهترین کاور را برای ویدیوهای خود انتخاب کنند.

همانطور که در پست وبلاگ گوگل توضیح داده شده است، وقتی افراد یک ویدیوی جدید ارسال می کنند (یا یک ویدیو را به روز می کنند)، می توانند حداکثر سه تصویر کوچک را آزمایش کنند.

ویژگی جدید در یوتیوب چگونه کار می کند؟

در واقع با استفاده از این ابزار، ویدئوهایی با کاورهای مختلف به بینندگان نمایش داده می‌شود و سپس تولیدکنندگان محتوا به داده‌هایی دسترسی خواهند داشت که نشان می‌دهند، مثلاً کدام جلد بیشترین زمان تماشای ویدیو را دارد.

امکان تست و مقایسه ریز عکس‌های یوتیوب می‌تواند ابزار مفیدی برای سازندگان محتوا باشد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد کاورهای جذاب‌تری برای ویدیوهای خود ایجاد کنند و در نتیجه تعداد بازدیدشان را افزایش دهند.

همچنین لازم به ذکر است که بسته به سطح تعامل با ویدیو و تفاوت بین کاورها، فرآیند تست بند انگشتی ممکن است چندین روز یا هفته طول بکشد. یوتیوب توصیه می کند که پوشش ها دارای تغییرات خاصی مانند تغییرات در پیکربندی چیدمان باشند، بنابراین می توان آنها را به طور کامل آزمایش کرد.

این ابزار می‌تواند برای انواع محتوا مانند ویدیوهای معمولی، قسمت‌های پادکست و پخش‌های بایگانی شده استفاده شود، اما برای محتوای خصوصی یا ویدیوهای رتبه‌بندی شده برای بزرگسالان و «ساخته شده برای کودکان» در دسترس نیست.

طی هفته‌های آینده، این ویژگی جدید در استودیوی YouTube برای همه کاربرانی که به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی دارند ارائه می‌شود. این شرکت همچنین قصد دارد قابلیت های خود را در آینده به دستگاه های تلفن همراه نیز بیاورد.

منبع خبر: https://digiato.com/app/youtube-creators-can-test-multiple-video-thumbnails

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا