به نوشته گیمینگبولت، انتشار پشتسرهم ریمیکهای Super Mario RPG و Paper Mario: The Thousand-Year Door یکی از رویاهای همیشگی طرفداران سری نقشآفرینی سوپر ماریو بود که درنهایت به حقیقت پیوست. در ادامه شرکت نینتندو روند انتشار این بازسازیها را با Mario and Luigi: Brothership به پایان رساند. حال بهنظر میرسد این بازی نقشآفرینی و نوبتی نسبتبه دو ریمیک قبلی از استقبال کمتر مخاطبان در بازار بریتانیا برخوردار بوده است.
براساس آمار و دادههایی که کریستوفر درینگ از رسانه GamesIndustry به اشتراک گذاشته است، بازی Mario and Luigi: Brothership در هفته اول عرضه خود برای نینتندو سوییچ در جایگاه سومین بازی پرفروش فیزیکی هفته بریتانیا قرار گرفت. این موضوع نشان میدهد فروش فیزیکی زمان عرضه این بازی در بریتانیا نسبت به ریمیک Super Mario RPG حدود ۲۳ درصد و درمقایسهبا بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door حدود ۲۹ درصد افت داشته است.
البته باید منتظر ماند و دید این بازی در دراز مدت به چه میزان فروشی دست خواهد یافت و چه عملکردی در بازارهای دیگر دارد. بااینحال بهنظر میرسد Mario and Luigi: Brothership موفق نشده بهاندازه دو بازسازی قبلی مخاطبان را جذب کند. این بازی هماکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس علاقهمندان قرار دارد.
منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/401642-mario-and-luigi-brothership-uk-sales/
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز