سرگرمی

بازی Ghost of Yōtei دست بازیکن را در کنترل داستان بازتر می‌گذارد

جیسون کانل، کارگردان خلاق Ghost of Yōtei، در ادامه خاطرنشان کرد که ساکر پانچ می‌خواهد از افتادن در دام ارائه محتوایی تکراری در یک محیط جهان باز جلوگیری کند و این همان چیزی است که منتقدان Ghost of Tsushima درباره ماموریت‌های مرتبط‌با دنبال کردن پرندگان طلایی، پیدا کردن معبد روباه‌ها و موارد دیگر به آن اشاره کرده بودند.

کانل دراین‌باره گفت: «یکی از چالش‌هایی که در ساخت یک بازی جهان باز پیش می‌آید، ماهیت تکراری انجام دوباره همان ماموریت‌ها است. ما می‌خواهیم در این زمینه به تعادل برسیم و تجربه‌های منحصربه‌فردی خلق کنیم».

بازی Ghost of Yōtei قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5 منتشر شود.

منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/400532-ghost-of-yotei-control-sory/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *