tether-will-freeze-wallets-evading-venezuelan-sanctions
صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی 200 درصد رشد داشته است
ضرر خودروهای فرسوده بر اقتصاد کشور رو به افزایش است
برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید اعلام شد
پولادگر در انجمن آسیا • رکنا
اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت















فارسی:

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوایل سال 1402 در حالی که در منطقه ماموریت قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان حضور داشت، مراتب قدردانی خود را اعلام کرد. به خاطر هوشیاری، روحیه و انگیزه زیاد و تلاش شبانه روزی در شرایط مختلف جغرافیایی و جوی.

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای مشترک ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان

در اوایل سال 1402 سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه مأموریت قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان حضور یافت. گفت و گوی حضوری با جمعی از پاسداران و رزمندگان در مناطق مرزی، آمادگی های رزمی و ارزیابی دفاعی آنان و قدردانی از هوشیاری، روحیه و انگیزه فراوان و تلاش شبانه روزی آنان در شرایط مختلف جغرافیایی و جوی.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در این بازدید خطاب به سربازان گفت: بحث امنیت دفاعی سرما، گرما، تعطیلات و غیر تعطیلات نمی شناسد و باید در اوج هوشیاری و آمادگی برای حفظ و نگهداری باشیم. ، با هوشیاری و درایت به آن توجه کنید.

باید بگویم؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیئت همراه طی چند روز گذشته از مرزهای شمال شرق و مرز تایباد بازدید و با مرزبانان و سربازان نیروی زمینی سپاه دیدار و گفتگو کرده و به آنها اطلاع رسانی کردند و سال نو را تبریک می گویم.