سایر موضوعات

استفاده از ظرفیت رسانه ها برای افزایش ضریب نفوذ دانش کشاورزی



مدیرکل دفتر رسانه های آموزشی و ترویجی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نقش رسانه ها در افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش های مختلف کشاورزی، توجه ویژه ای به رسانه های توانمند در این بخش شده است. .

گزارش خبرگزاری رادیوعلیرضا اسحقی مدیرکل دفتر رسانه های آموزشی و ترویجی وزارت جهاد کشاورزی در نشست اصحاب رسانه وزارت جهاد کشاورزی سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه استفاده از ظرفیت رسانه ها برای افزایش نفوذ دانش در بخش کشاورزی برای کشاورزان و بهره برداران ثابت شده است، توجه ویژه ای به ظرفیت ها و ظرفیت های رسانه ها شده است.

مدیرکل دفتر رسانه های آموزشی و ترویجی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در حال حاضر ارتباط خوبی با کارشناسان و تصمیم گیران حوزه رسانه برای داشتن کانالی پایدار در حوزه برنامه های کشاورزی ایجاد شده است. .

وی بیان کرد: در سطح ملی و استانی نظرات نسبت به حوزه رسانه مطلوب شده است و امیدواریم در سال های آینده این روند افزایش و بهبود یابد.

اسحقی هدف از برگزاری این همایش را که با حضور مسئولان رسانه ای جهاد کشاورزی از تمامی استان ها برگزار می شود، تبیین مسائل کمی و کیفی رسانه ها و رایزنی در این زمینه عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا