به گزارش خبرگزاری ای بی اس نیوز ، آغاز طرح ایران خودرو به دور از عملیات رسانه ای خاص اجرا شد و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی این شرکت، محصول جدیدی از اواسط سال آینده وارد بازار خواهد شد.
رعایت تمامی استانداردهای مصوب کشور یکی از وجوه تمایز این محصول است که با کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی می تواند سهم خوبی از بازار خودروهای کلاس B را به دست آورد.
به گفته خطیبی، تغییرات و بهبود محصول و کیفیت باید برای مشتریان ملموس باشد و اکنون به نظر می رسد با تسریع در اجرای پروژه های توسعه و تولید محصولات با کیفیت، استاندارد و ایمن، M PDG گام مهمی در این راستا برداشته است. . . .
پرداخت مطالبات OEM یکی دیگر از اقدامات استراتژیک و مهم ایران خودرو است که نشان از درایت، هوشمندی و آینده نگری مدیرعامل این شرکت برای اطمینان از افزایش تولید در سال جاری دارد. به گفته مدیرعامل ایران خودرو، امسال 750 هزار دستگاه تولید و روانه بازار می شود.
از سوی دیگر، برنامه ریزی و اجرای دستورات هشت ماده ای رئیس جمهور نیز نشان از مدیریت صحیح منابع گرانبهای ایران خودرو دارد. استفاده بهینه از نیروی انسانی ایران خودرو که یکی از مزیت های رقابتی این شرکت می باشد، از اولویت های مدیر عامل بوده و در این راستا سازمان به پرورش و نگهداری نیروی انسانی مناسب هدایت می شود.
در این راستا جذب نخبگان و بهره مندی از توان بنگاه های دانش بنیان نیز از دیگر اهداف و برنامه های این شرکت است که مطمئناً نتایج آن در آینده نزدیک برای صنعت خودرو و مصرف کنندگان کشور ملموس خواهد بود. .
absnews