سایر موضوعات

انتشارات آسمان آبی اکنون برای عموم آزاد است

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز فقط دعوت‌نامه Bluesky اکنون به پست‌های منتشر شده در این پلتفرم اجازه می‌دهد برای همه قابل مشاهده باشد.

به گزارش ای بی اس نیوز، جی گرابر، مدیرعامل Blue Sky اعلام کرد که پست های آسمان آبی اکنون برای همه قابل مشاهده است، خواه عضو این پلتفرم باشند یا نباشند. به این ترتیب کاربران Blue Sky می توانند محتوا را با دوستانی که در این پلتفرم حساب کاربری ندارند به اشتراک بگذارند. اگرچه امروزه Blue Sky حدود 2.6 میلیون کاربر دارد، اما این تعداد نسبتاً کم است زیرا پیوستن به این پلتفرم برای همه امکان پذیر نیست.

یک رابط وب عمومی جدید که ماه گذشته توسط Blue Sky آزمایش شد، به انتشارات این پلتفرم اجازه می دهد تا برای مخاطبان گسترده تری در دسترس باشند. برای انعکاس این تغییر، Blue Sky از لوگوی جدیدی با عنوان “پروانه آبی” رونمایی کرده است. گرابر در یک پست وبلاگی نوشت: «همانطور که یک پروانه از پیله خود بیرون می آید، ما شروع به آشکار شدن کرده ایم. »

انتشارات آسمان آبی اکنون برای عموم آزاد است

بر اساس گزارشی از پایگاه فناوری Engget، Graber خاطرنشان کرد که بسیاری از کاربران Blue Sky اکنون از ایموجی پروانه به عنوان نماد شبکه اجتماعی استفاده می کنند. او نوشت: خوشمان آمد و وقتی بزرگش کردیم از این لوگو استفاده کردیم.

پلتفرم Blue Sky که از پشتیبانی جک دورسی (یکی از بنیانگذاران توییتر) برخوردار است، کپی این اپلیکیشن شبکه اجتماعی با فرمتی شبیه X یا توییتر قدیمی است. Blue Sky در سال 2019، زمانی که دورسی هنوز مدیرعامل توییتر بود، راه اندازی شد و در ابتدا توسط این شرکت، که اکنون رقیب او است، تامین مالی می شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا