روشی نوآورانه برای ترغیب مشتریان به خرید

وی باشگاه مشتریان را ابزاری قدرتمند برای افزایش تعداد مشتریان هر کسب و کاری دانست و گفت: افزایش تعداد مشتریان منجر به افزایش درآمد و رونق کسب و کارها می شود. با استفاده از مزایای فراوان این باشگاه می توان به اهداف دیگری از جمله حفظ مشتریان فعلی و همچنین جمع آوری بانک اطلاعاتی بزرگ و مفید دست یافت.
سعادت جو امکان ثبت اطلاعات مشتریان در سامانه و گروه بندی آن بر اساس میزان خرید و امتیازات دریافتی به روش های مختلف و خودکار، امکان ارسال فرم نظرسنجی برای مشتری بلافاصله پس از خرید و امکان گزارش آنی توسط کسب و کار. مدیر، دعوتنامه خرید مجدد و پیامک مناسب ذکر شده توسط پیامک از دیگر مزایای این محصول است.
به گفته معاون علمی، مدیرعامل این شرکت با شارژ کیف پول، واریز پول هدیه به کیف پول مشتری و امکان استفاده از کیف پول در خریدهای بعدی با توجه به مشخصات به این محصول اشاره شد و ادامه داد: همچنین این محصول امکان اتصال کیف پول مشتری به سیستم های آنلاین و حسابداری تجاری جهت استفاده از خدمات سیستم کیف پول مشتری، امکان دادن کد مشخص به هر شرکت، امکان صدور می باشد. گیفت کارت و کوپن تخفیف برای هر گروه نیز به مشتری و امکان مدیریت آنها و گزارش آنها توسط رئیس شرکت ارائه می شود.
یک شرکت دانش بنیان سیستمی را برای رشد کسب و کار و ترغیب مشتریان به خرید راه اندازی کرد.
به گزارش ای بی اس نیوز، محمدعلی سعادت جو، مدیرعامل شرکت دانشبانیان با بیان اینکه صاحبان مشاغل همواره به دنبال افزایش مشتریان خود در بازار رقابتی امروز هستند، گفت: باشگاه مشتریان محصول این کسب و کار با هدف ایجاد وفاداری و مدیریت فرآیندهای داخلی است. از یک شرکت “
به گفته وی، این محصول برای اکثر مشاغل کوچک یا دفاتر خدماتی و بیمه ای، مدارس، سوپرمارکت ها، مغازه ها، سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی و رستوران ها مفید است.
absnews