افزایش 11 درصدی مصرف برق نسبت به هفته گذشته
مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توفانیر و سخنگوی رسمی صنعت برق با اشاره به افزایش 6000 مگاواتی و 11 درصدی مصرف برف گفت: در راستای استفاده بهینه از برق و اجرای برنامه های تشویقی صنعت برق، کمپین ویژه ای به نام “انرژی” راه اندازی شده است که از اواسط اردیبهشت تا پایان شهریور ادامه دارد. در بخشی از این کمپین ضمن تشویق مردم به استفاده صحیح از برق، وب سایت و اپلیکیشنی با همین نام نیز راه اندازی می شود تا نحوه استفاده صحیح از برق را به مردم آموزش دهد.
مدیرعامل آلتونیر گفت: علاوه بر جوایز کلان تخصیص یافته برای تجلیل از فعالان این کمپین، محتوای متنوعی برای آموزش مصرف بهینه برق روی وب اپلیکیشن همراه با انرژی قرار داده شده است. پیش بینی می شود با اجرای کمپین انرژی شاهد کاهش 15 درصدی مصرف برق مشترکان داخلی باشیم.
رجبی مشهدی با اشاره به برنامههای تشویقی برای منطقیسازی مصرف برق، از تخصیص قبوض رایگان برق به مشترکانی که مصرف برق خود را کاهش میدهند، خبر داد و گفت: مشترکان با توجه به میزان کاهش مصرف انرژی و از طریق شرکت در قرعهکشی امتیاز دریافت میکنند ، امتیاز دریافت خواهند کرد. جوایز ارزشمندی مانند خودرو، لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال دریافت کنید. از طریق چند راه حل ساده مانند تنظیم دمای کولر روی 24 و استفاده از چرخه خنک کننده کند آب یا عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق، می توانند شانس خود را برای برنده شدن جایزه افزایش دهند.