جمعه , ۲ خرداد ۱۴۰۴

افزایش ضریب نفوذ بیمه منوط به افزایش آشنایی افراد جامعه با این صنعت است

آقای الهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه شبکه فروش اولویت اصلی سازمان نظارت بر صنعت بیمه است، گفت: ارتباط تکنسین ها و شرکت های بیمه باید به گونه ای تعریف شود که نمایندگان و سایر اعضای فروش انجام دهند. به شبکه آسیب نرساند

وی به تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در حوزه فناوری مالی، بیمه و سایر فناوری های نوین پرداخت و خاطرنشان کرد: تسهیل عملیات بیمه ای از مرحله صدور بیمه نامه تا پرداخت خسارت، برنامه راهبردی احتمالی مبتنی بر فناوری و رشد است. از شرکت های بیمه الکترونیک خواهد بود.

پروفسور الهاشمی پیشرفت صنعت بیمه در حوزه دیجیتال را رضایت بخش دانست و از فعالان حوزه بیمه و فناوری خواست در دستیابی به افق های تعیین شده و نقشه راه دیجیتال صنعت بیمه کمک کنند.

وی طرح های جدید صنعت بیمه را برای ایجاد فضایی برای انتشار خدمات و محصولات بیمه ای پیشگام عنوان کرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو افزایش آگاهی جامعه از مزایا و پوشش های مختلف آن است. ترجیح جامعه برای فضای دیجیتال چیزی است که این امر را امکان پذیر می کند

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

نماینده ایران، نایب‌رئیس دوم سازمان بهره‌وری آسیایی شد

در اجلاس شورای حکام سازمان بهره‌وری آسیایی (GBM)، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران به عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *