سایر موضوعات

افراد حاضر در میز روابط عمومی باید برای حل مشکلاتشان دست بزنند

معاون بازرسی، عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: با توجه به تجربه دور اول سفر ریاست جمهوری، مشکلات و مشکلات مردم در این دور از سفر احصاء شد. و برای رفع آنها پیگیری خواهیم کرد.

گزارش خبرگزاری رادیو به گزارش شادا، مبین سلمانیان در حاشیه راه اندازی دفتر روابط عمومی این وزارتخانه در سفر رئیس جمهور به یزد گفت: با توجه به گستردگی حوزه اقتصادی و صلاحیت های حضوری مردم، باید در به گونه ای که مردم مورد تکریم قرار گیرند و مشکلاتشان حل شود.

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حوزه های مالیاتی، گمرکی، بیمه ای، بانکی، املاک و بورس در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 21 و 22 و 23 دسامبر از ساعت 8:00 صبح تا ساعت 18:00 باز است.

معاون بازرسی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: رفع مشکلات مردم محور برنامه های دولت در سفرهای استانی است و مردم باید در روابط عمومی به حل مشکلات خود برسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا