اطلاعات 37 میلیون مشترک اپراتور آمریکایی به سرقت رفته است

این شرکت به مقامات مجری قانون و مشتریانی که ممکن است هکر به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشد، اطلاع داده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، T-Mobile در چند سال گذشته با نقض اطلاعات متعددی مواجه شده است. در سال 2021، یک هکر اطلاعات شخصی شامل شماره تامین اجتماعی و اطلاعات گواهینامه بیش از 13 میلیون مشترک فعال و 40 میلیون مشترک آینده این شرکت را به سرقت برد. T-Mobile سال گذشته با پرداخت 500 میلیون دلار، یک دعوای دسته جمعی مربوط به نقض داده ها را حل و فصل کرد.
اطلاعات دزدیده شده شامل نام، آدرس، ایمیل و شماره تلفن مشتریان و همچنین شماره حساب و جزئیات اشتراک آنها است. این هکر به اطلاعات کارت اعتباری، رمز عبور و شماره تامین اجتماعی مشتریان T-Mobile دسترسی پیدا نکرد. حتی بدون این اطلاعات حساس، هکرها ممکن است بتوانند مشتریان شرکت را برای سرقت یا هک کردن حساب های دیگر هدف قرار دهند.
T-Mobile گفت تحقیقات در حال انجام است، اما به نظر می رسد که این هکر اطلاعات را از یک نقطه ورودی که اطلاعات مشتری را ارائه می دهد به دست آورده است و به نظر نمی رسد که سیستم یا شبکه شرکت را هک کرده باشد.
T-Mobile در بیانیه ای به مشتریان خود اعلام کرد که تمام اطلاعات سرقت شده، اطلاعات موجود در پایگاه های داده یا فهرست های بازاریابی است. بر اساس تحقیقات این شرکت، تا به امروز حساب و مالی مشتریان به دلیل این حادثه به خطر نیفتاده است.
شرکت آمریکایی T-Mobile اعلام کرد که یک هکر اطلاعات 37 میلیون مشتری این شرکت را به سرقت برده است اما این اطلاعات حاوی اطلاعات پرداخت، رمز عبور یا سایر اطلاعات مهم شخصی نیست.
به گزارش ای بی اس نیوز، این اپراتور تلفن همراه آمریکایی در بیانیه مطبوعاتی فدرال اعلام کرد که در تاریخ 5 ژانویه این هک را شناسایی کرده و موفق شده منبع هک را پیدا کرده و در یک روز آن را متوقف کند.
انتهای پیام