سایر موضوعات

اسنپ ​​چت شکوفا شد – ایسنا

اشپیگل روز پنجشنبه در جریان نشستی با سرمایه گذاران در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، گفت: “این همه نتیجه تغییراتی است که ما در تجارت خود ایجاد کرده ایم، علیرغم کاهش رشد درآمد.”

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ اعلام کرد که تعداد کاربران اپلیکیشن شبکه اجتماعی «اسنپ چت» با سرعت بیشتری افزایش یافته و به بیش از ۷۵۰ میلیون نفر در ماه رسیده است.

ارقام جدید نشان می‌دهند که این اپلیکیشن می‌تواند به رشد پایگاه کاربران خود ادامه دهد، که می‌تواند به مقابله با کاهش شدید صنعت تبلیغات دیجیتال کمک کند. در سه ماهه اول، تحلیلگران انتظار دارند که این شرکت اولین کاهش درآمد خود را نسبت به سال گذشته ثبت کند و انتظار می‌رود میزان درآمد اسنپ به ازای هر کاربر به پایین‌ترین سطح خود در حدود سه سال گذشته برسد.

تنها شش ماه پس از راه اندازی، اسنپ چت پلاس به 2.5 میلیون مشترک رسیده است و در مسیر کسب درآمد سالانه 100 میلیون دلاری قرار دارد. علاوه بر این، در طول سال گذشته، بیش از 250 میلیون کاربر با لنزهای خرید واقعیت افزوده اسنپ چت تعامل داشته اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اسنپ چت با سرمایه گذاری در محصولات جدید، قصد دارد طی چند سال آینده به یک میلیارد کاربر فعال ماهانه برسد. اشپیگل پیش بینی کرد که اکثر کاربران جدید از کشورهای خارج از بازارهای توسعه یافته مانند آمریکای شمالی و اروپا خواهند آمد.

سال گذشته، اسنپ اعلام کرد که کسب و کار خود را تعدیل خواهد کرد و بر سه اولویت اصلی اضافه کردن کاربران و صرف وقت بیشتری از آنها در اسنپ چت، افزایش رشد درآمد و سرمایه گذاری در فناوری واقعیت افزوده تمرکز خواهد کرد.

اگرچه «اسنپ چت» بزرگ ترین اپلیکیشن شبکه اجتماعی نیست (برنامه های فیس بوک متا و اینستاگرام به ترتیب حدود سه میلیارد و دو میلیارد کاربر ماهانه دارند)، «اسنپ چت» از محبوبیت خاصی در بین کاربران نوجوان برخوردار است و در سال های اخیر از آن استفاده شده است. جوانان را جذب کند کاربران با تیک. Vine که بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد در رقابت بوده است.

برای رقابت، اسنپ چت سرمایه گذاری زیادی روی اسنپ چت پلاس و لنزهای واقعیت افزوده کرده است.

انتهای پیام

اسنپ ​​و همتایانش هنوز با پیامدهای تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی اپل در سال 2021 دست و پنجه نرم می کنند که شخصی سازی و ردیابی موفقیت تبلیغات دیجیتال را سخت تر می کند. اشپیگل گفت که این تغییر یک دهه از بهترین شیوه های تبلیغات دیجیتال را تغییر داد.

اسنپ ​​اعلام کرد که کاهش هزینه‌های بازاریابی دیجیتال که در سال گذشته به این صنعت ضربه زد، کاهش یافته است. در همین حال، اسنپ تغییراتی را در ویژگی های تبلیغاتی خود در سال جاری ایجاد کرد که می تواند بر درآمد سه ماهه اول آن تأثیر بگذارد.

خبر رشد کاربران «اسنپ چت» نتوانست سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار دهد و ارزش سهام اسنپ در بازار نیویورک 3 درصد کاهش یافت. پس از سقوط 80 درصدی در سال 2022، سهام اسنپ تا چهارشنبه 26 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ای بی اس نیوز، شرکت آمریکایی اسنپ اعلام کرد این رقم 25 درصد بیشتر از 600 میلیون کاربر ماهانه ای است که «اسنپ چت» 10 ماه پیش جذب کرده بود. تعداد کاربران ماهانه اسنپ چت در سال مالی منتهی به آوریل 2022 20 درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا