آندریاس پنیگر نیز دراینباره گفت:«دلیل بسیاری از مشکلات این بود که ما بهاندازه کافی دقت نداشتیم. ما بازی Payday 3 را درحالی ساختیم که هنوز در تلاش بودیم تا متوجه شویم دقیقا چه چیزی از آن میخواهیم. در نتیجه محصولی ساخته شد که مردم با آن همسو نبودند. فکر میکنم ما انقدر از میزان موفقیت بازی Payday 2 سرخوش بودیم که تصمیمات بعدی را با عجله اتخاذ کردیم.»
قطعا هنوز میشود آیندهای برای این بازی تصور کرد. پنیگر اعلام کرد که تیم استاربریز سعی دارد تا صدای طرفداران بازی را بشنود و متوجه شود که چرا Payday 2 توانست انقدر موفق شود و نسخه سوم نتوانست. او همچنین اشاره کرد: «ما سعی کردیم که بهصورت همزمان، چیزهای مختلف و متعددی باشیم. توجه ما باید روی ساخت یک هسته قدرتمند فانتزی متمرکز شود.»
لیستو در ادامه صحبتهایش اشاره کرد که در حاضر سه مسئله وجود دارد که استودیو استاربریز میخواهد با تمرکز کردن روی آنها، بازیکنان را برگرداند. اولین مورد این است که بازی را بهتر و بهتر کند. دومین مورد این است که اعتماد و احترام جامعه طرفداران را دوباره جلب کند و مورد سوم که برای لیستو نیز اهمیت زیادی دارد، روایت کردن یک داستان عالی است. «عشق و علاقه فراوانی در روایتگری بازی Payday وجود دارد و این چیزی است که من در ماههای آینده مشتاق برگشتن آن هستم.» لیستو اینگونه سخنان خود را پایان داد.
نه لیستو و نه پنیگر دقیقا نگفتند که قرار است چه تغییراتی در بازی Payday 3 اعمال شود، اما خبر خوب برای طرفداران ناامید بازی این است که احتمالا بهزودی شاهد تغییرات زیاد و مثبتی در این اثر خواهیم بود.
منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/400947-starbreeze-admits-payday-3-disastrous-launch/
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز