سایر موضوعات

اختلال جهانی در دسترسی به خدمات مایکروسافت

Site Down Detector با جمع‌آوری گزارش‌ها از منابع مختلف، از جمله گزارش‌های خطای ارسالی توسط کاربر، قطعی‌های سایت و خدمات را کنترل می‌کند.

انتهای پیام

بر اساس گزارش رویترز، سایر خدمات مایکروسافت که دچار اختلال شده اند عبارتند از: Microsoft Exchange Online، SharePoint Online، OneDrive for Business، Microsoft 365 و Xbox Live.

در طول این اختلال، اکثر کاربران سرویس‌های مایکروسافت قادر به تبادل پیام، پیوستن به چت‌های ویدیویی یا استفاده از ویژگی‌های برنامه Teams نبودند. بسیاری از کاربران شروع به ارسال اطلاعات در مورد وقفه خدمات مایکروسافت در توییتر کردند و هشتگ Microsoft Teams در این سایت شبکه اجتماعی ترند شد.

مایکروسافت در توییتی نوشت: ما یک مشکل شبکه بالقوه را شناسایی کرده‌ایم و در حال بررسی مسافت یاب برای تعیین مسیر بعدی برای حل این مشکل هستیم. سرویس ابری Azure مایکروسافت نیز در توییتی درباره مشکل شبکه اعلام کرد: تعدادی از کاربران مشکلاتی را در این پلتفرم تجربه کرده اند.

مایکروسافت در حال بررسی یک مشکل شبکه است که دسترسی به چندین سرویس شرکت از جمله Teams و Outlook را برای هزاران کاربر در سراسر جهان مختل کرده است.

تیم های مایکروسافت بیش از 280 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت های روزانه مشاغل و مدارس است که از این سرویس برای برقراری ارتباط، برنامه ریزی جلسات و سازماندهی گردش کار استفاده می کنند.

به گزارش ای بی اس نیوز، مایکروسافت تعداد کاربرانی که دسترسی آنها به خدمات این شرکت قطع شده است را اعلام نکرده است، اما آمار وب سایت Down Detector نشان می دهد که بیش از 3900 مورد قطعی دسترسی در هند و بیش از 900 مورد در هند گزارش شده است. ژاپن. گزارش‌های مربوط به اختلالات دسترسی در استرالیا، بریتانیا و امارات متحده عربی نیز افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا