سایر موضوعات

یک مک دونالد جدید در راه چین

مک دونالد با 1000 شعبه جدید به دنبال افزایش حضور خود در چین است.

به گزارش ای بی اس نیوز، مک دونالد امسال با هدف گسترش حضور خود در شهرهای منتخب در دومین بازار بزرگ خود، 1000 شعبه دیگر در چین افتتاح خواهد کرد.

کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز گفت: ما معتقدیم فرصتی برای ادامه رشد و ورود به این بازار و در بسیاری از مکان‌ها وجود دارد. این شرکت همچنین در سال 2023 1000 شعبه در چین افتتاح کرد و هدف خود را برای داشتن 10000 رستوران در این کشور تا پایان سال 2028 تکرار کرد.

غول فست فود مستقر در شیکاگو تنها یکی از چندین زنجیره جهانی است که به دنبال گسترش به شهرهای کمتر شناخته شده چین است، زیرا بازارهای بزرگتری مانند پکن و شانگهای اشباع شده اند. کسب و کارها به دنبال افق های جدید هستند زیرا مشکلات اقتصادی کشور خریداران را از خود دور می کند.

مدیران مک دونالد همچنین گفتند که فروش در چین بیشتر به کمپین های تبلیغاتی بستگی دارد و کمپچینسکی گفت که این شرکت باید بتواند در بازار رقابتی باقی بماند. برندهای مصرف کننده در چین طی سال گذشته از تخفیفات و تبلیغات قابل توجهی برخوردار بوده اند. مک دونالد قیمت برخی از محصولات خود را در ماه دسامبر به طور متوسط ​​3 درصد افزایش داد.

طبق گزارش بلومبرگ، شرکت مک‌دونالدز علیرغم اعتماد ضعیف مصرف‌کننده، به گسترش بی‌رویه خود در چین ادامه می‌دهد، زیرا زنجیره همبرگر به دنبال رقبای خود در جستجوی رشد بیشتر در شهرهای غربی تشنه‌ی پایین‌تر و فست فود است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا