پیتر اضافه کرد که این خودروساز لوکس باید به هدف خود یعنی فروش 10 درصدی تمام برقی در سال جاری یعنی حدود 240000 تا 245000 خودرو دست یابد و می تواند شاهد افزایش آن به حدود 400000 دستگاه در سال آینده باشد.
به گزارش ای بی اس نیوز، مدیر مالی بیامو گفت: تقاضا در چین در سه ماهه سوم پس از قرنطینه در نیمه اول افزایش یافت و آن را یک سال ترن هوایی در بزرگترین بازار فروش آنها توصیف کرد. در اروپا، سفارشات قوی بود، اما تقاضا در آلمان و بریتانیا ضعیف و در فرانسه، اسپانیا و ایتالیا قوی تر بود.
سود شرکتهای صنعتی چین در ماههای ژانویه تا آگوست سریعتر کاهش یافت زیرا محدودیتهای سختتر کووید و بحران فزاینده مسکن بر تقاضای داخلی تأثیر گذاشت و بر عدم اطمینان در مورد اقتصاد متزلزل افزود.
انتهای پیام
بر اساس داده های اداره ملی آمار چین (NBS)، سود صنعتی در هشت ماه اول سال 2022 نسبت به سال قبل 2.1 درصد کاهش یافته است.
نیکلاس پیتر، مدیر ارشد مالی BMW گفت: «بیامو انتظار دارد در سال 2023 شاهد افزایش جزئی در فروش باشد.