سایر موضوعات

آموزش تحول دیجیتال در صنایع انجام می شود

با همکاری فعالان بخش خصوصی و اکوسیستم نوآوری کشور، آموزش تخصصی تحول دیجیتال در آذر و بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ای بی اس نیوز، آموزش تخصصی تحول دیجیتال بر اساس حساسیت های موجود با رویکرد آموزش مفاهیم اصلی «تحول دیجیتال» به مدیران ارشد صنعت، مدیران شرکت های فناوری و دانشجویان فارغ التحصیل رشته های مرتبط تدوین و برنامه ریزی شده است.

هدف این دوره نه تنها آموزش، بلکه ایجاد یک میز گفتگو برای ارتباط موثر بین صنعت، اکوسیستم نوآوری و فناوری و دانشگاه است. به همین دلیل مخاطبان این دوره به سه گروه ذکر شده تعلق دارند. ارزش افزوده این آموزش علاوه بر آموزش، ایجاد بستری برای تبادل تجربیات، شناسایی چالش ها، راه حل ها و برقراری ارتباط موثر در آینده برای اجرا و پیاده سازی آثار هنری است.

این دوره شامل 5 هفته، 32 ساعت آموزش و یک رویداد 4 ساعته، با موضوعاتی همچون «استراتژی های نوآوری و تحول دیجیتال در صنعت»، «رهبری و معماری دیجیتال در سازمان»، «فناوری هوش مصنوعی در صنعت» است. . “اینترنت اشیا فناوری و بهبود فرآیند در صنعت”، “فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در صنعت”، “زیرساخت فناوری برای تحول دیجیتال در صنعت”، “سناریوهای آینده تحول دیجیتال در صنعت و تحول دیجیتال و اثرات زیست محیطی” خواهد بود. اتفاق افتادن.

هر یک از چهار جلسه این دوره توسط یکی از فعالان صنعت یا اکوسیستم نوآوری هدایت خواهد شد تا شرکت کنندگان علاوه بر آموزش، فرصت بازدید و آشنایی با اطلاعات تماس این صنایع را داشته باشند. در پایان دوره، رویدادی 4 ساعته با حضور فعالان اکوسیستم نوآوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. همچنین یک تور داخلی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که شامل گشتی از کل زنجیره ارزش معدن تا تولید شمش در زنجان به میزبانی یکی از معادن کشور خواهد بود.

دوره تحول دیجیتال با همکاری و مشارکت موسسات و گروه‌های فعال در بخش خصوصی با رویکرد ارائه رویکردی کلی به همه این موضوعات با توجه به مقوله عمومی طراحی شده است. “آموزش مفاهیم کلی و مبانی تحول دیجیتال”. «رهبری سازمانی در تحول دیجیتال و معماری سازمانی و تغییراتی که منجر به آن خواهد شد» و «سناریوهای تحول دیجیتال» از جمله محورهای این دوره است.

به گزارش مرکز تحول و نوآوری دیجیتال اتاق تهران، از دیگر دستاوردهای این دوره می توان به عناصری چون آشنایی با مفاهیم و ضرورت تحول دیجیتال، یافتن راه حل های فناورانه نوین برای مشکلات صنعت، آگاهی از روش های پیاده سازی تحول دیجیتال، شناخت روش های پیاده سازی تحول دیجیتالی، و … اشاره کرد. دانش فناوری های انقلاب چهارم صنعتی، آشنایی با برنامه ریزی مبتنی بر سناریو و مدیریت عدم قطعیت، آشنایی با جنبه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و زیست محیطی تحول دیجیتال و آشنایی با صنعت، امکان شبکه سازی متقابل بین اکوسیستم نوآوری و صنعت و امکان تبادل تجربیات.

این دوره با همکاری مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران، انجمن مدیریت فناوری و نوآوری، اتاق بازرگانی و صنعت ایران و آلمان، گروه تجاری جدید وی و آکادمی آنسو و سایر فعالان این حوزه برگزار شد. بخش خصوصی و اکوسیستم نوآوری کشور در ژانویه و فوریه 1402 صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا