به گفته سخنگوی هما، تفاهم نامه ای بین این شرکت و چهار شرکت هواپیمایی دیگر منعقد شده است تا در صورت بروز مشکل در هواپیمای یک شرکت هواپیمایی، سایر شرکت ها بتوانند به مسافران خدمات ارائه دهند.
به گزارش ای بی اس نیوز، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران گفت: امروز یک اتفاق خوب در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) رخ داد و آن حضور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی آسمان، کیش ایر، قشم ایر و آتا در نشستی بود که هما در حس هم افزایی.” نوروز برای خدمات رسانی بهتر به مسافران حفظ شد.
وی ادامه داد: طبق توافقی که بین شرکتهای فعلی صورت گرفت، اگر هواپیمای یکی از این شرکتها در یکی از ایستگاهها مشکل داشته باشد، شرکتهایی که قرارداد منعقد کردهاند میتوانند با حداکثر ظرفیت به این ایستگاه بیایند و خدمات ارائه کنند. به مسافران
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این تفاهم و هم افزایی در راستای ارائه بهترین خدمات ممکن صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مسافران و این مرحله از سفر باشیم که از اسفند ماه اوج سفرهای نوروزی خواهد بود. 25 لغایت 15 فروردین با خیال راحت و با حداقل تاخیر و حداکثر رضایت مسافر.
انتهای پیام