سایر موضوعات

آخرین مهلت وزارت حریم خصوصی در ایران خودرو و سایپا

به گزارش خبرگزاری ای بی اس نیوز ، حمید محلهی مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت حراست گفت: تاکنون 14 خودروساز از 22 خودروساز به سامانه جامع خدمات پس از فروش وصل شده اند. مابقی شرکت ها تا پایان آذرماه بر اساس قانون بودجه 1402 فرصت دارند. به درخواست های مربوط به خدمات پس از فروش در سامانه خدمات جامع پاسخ دهند.

حمید محلی گفت: زیرساخت های لازم را برای اتصال خودروسازان اعم از تولیدکنندگان، واردکنندگان و مونتاژکنندگان برای اتصال به سامانه کامل خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم.

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت دفاع افزود: تاکنون 14 خودروساز از 22 خودروساز به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند اما دو خودروساز بزرگ کشور هنوز به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل نشده اند. به این سیستم

محله‌ای افزود: براساس آیین‌نامه اجرایی تبصره 10 قانون بودجه سال 1402، خودروسازان تا پایان آذرماه فرصت دارند به درخواست‌های مربوط به خدمات پس از فروش که در سامانه کلی خدمات پس از فروش مطرح می‌شود، پاسخ دهند.

به گفته محلهی، یکی از مهمترین مزیت های اتصال خودروسازان به سامانه جامع خدمات پس از فروش، شفاف بودن خدمات آنها و امکان شکایت مردم از عملکرد این شرکت ها است.

لازم به ذکر است بر اساس ماده 4 قانون حقوق مصرف کننده کلیه خودروسازان اعم از تولیدکنندگان، واردکنندگان و مونتاژکنندگان موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند و بر اساس سازوکارهای وزارت ایمنی این خدمات باید به عنوان بخشی از سیستم کامل خدمات پس از فروش ارائه شده است. فروش انجام می شود.

absnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا