به گزارش ایلنا، فروشگاه باشگاه منچستریونایتد بیش از یک ماه است که قادر به فروش پیراهن هایی با نام راسموس هویلوند نیست. مشکل باشگاهی یونایتد این است که نام هویلوند به زبان دانمارکی نوشته شده است و به همین دلیل باشگاه انگلیسی برای سفارش دادن حرف ویژه «ø» در وسط نام این بازیکن مشکل داشت.
پس از اینکه تایید شد فروشگاه اولدترافورد منتظر دریافت برچسب های مورد نیاز برای تلفظ نام خانوادگی ستاره جدید است، طرفداران ناامید شده و از مدیریت فروشگاه انتقاد کردند.
هویلوند در اوایل آگوست توسط آتالانتا امضا شد، اما به طرفدارانی که سعی کردند پیراهن این بازیکن 20 ساله را قبل از جمعه بخرند، به آنها گفته شد که منتظر برچسب ‘ø’ باشند و قول به روز رسانی در روز چهارشنبه را دادند.
در حالی که برخی ممکن است این را بی اهمیت بدانند، بسیاری از هواداران یونایتد معتقدند که باشگاه دارای نقص است، حتی در کوچکترین جزئیات.
یکی از هواداران که نتوانست پیراهنی با نام این جوان 20 ساله را به عنوان هدیه تولد برای دوستش دریافت کند، گفت: “این نمونه بارز بی کفایتی است.”
یونایتد اصرار دارد که علیرغم پیامی که روز جمعه برای خریداران پیراهن هویلوند ارسال شد، حروف øs در روز پنجشنبه خریداری شد و با چسباندن حروف، پیراهنها را زودتر از موعد به هواداران تحویل خواهند داد.