به نقل از Gamingbolt، ووجچک پیجکو، کارگردان و طراح بازی Cronos: The New Dawn، در مصاحبهای با رسانه IGN درباره دلایل انتخاب سبک علمی-تخیلی برای پروژه بعدی استودیو بلوبر تیم صحبت کرد. او میگوید از آنجا که استودیو تا مدتی پیش مشغول توسعه ریمیک Silent Hill 2 بود، تصمیم گرفتهاند تا با بازی Cronos: The New Dawn مسیر متفاوتی را در پیش بگیرند و اثر کاملا متمایزی را نسبت به Silent Hill 2 ارائه دهند تا بازیکنها تجربه تکراری نداشته باشند.
استودیو بلوبر تیم پیش از این نیز تجربه ساخت بازی ترسناک در فضای علمی-تخیلی را داشته است و در سال ۲۰۱۷ بازی Observer را عرضه کرد. حال به نظر میرسد که با Cronos: The New Dawn، این استودیو قصد دارد نسبت به با آثاری مانند بازی Layers of Fear، بازی Blair Witch و بازی The Medium تجربهای متفاوت را برای بازیکنان رقم بزند.
بازی Cronos: The New Dawn در دو دوره زمانی متفاوت جریان دارد؛ لهستان دهه ۱۹۸۰ و آیندهای ویرانشده که در آن رویدادی به نام The Change منجر به خلق موجودات وحشتناکی شده است. بازیکنها باید در این دنیای آخرالزمانی به دنبال شکافهای زمانی بگردند تا با سفر به گذشته و استفاده از دستگاهی به نام Harvester جوهره افراد خاصی را استخراج کنند و به آینده بیاورند.
این بازی که از دوربین روی شانه و سلاحهای قابل تغییر شکل استفاده میکند، قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شود. بهزودی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.
نظر شما درباره جدیدترین بازی استودیو بلوبر تیم چیست؟ آیا فکر میکنید Cronos: The New Dawn میتواند تجربهای متفاوت نسبت به Silent Hill 2 ارائه دهد؟
منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/401227-cronos-new-dawn-sci-fi-premise-silent-hill-2/