اخبار اقتصادی روز

پپسی: دیگر قیمت نوشابه را افزایش نخواهیم داد

هیو جانستون، مدیر مالی پپسی به رویترز گفت: «ما امسال بیشتر افزایش قیمت‌ها را داشته‌ایم. در حالی که این شرکت انتظار دارد که فشارهای تورمی در سال 2023 ادامه یابد، همچنان تقاضای مصرف کننده را انعطاف پذیر می داند.

جانستون گفت که پپسی برای مصرف کنندگان واقعاً در موقعیت شیرین قرار دارد زیرا آنها پول کافی برای خرید خوراکی های مقرون به صرفه برای خود دارند. پس از اعلام افزایش 10 درصدی سود سالانه به 5.06 دلار به ازای هر سهم، سهام پپسی 1.7 درصد افزایش یافت و به 174.04 دلار رسید. میانگین قیمت ها 16 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ای بی اس نیوز، شرکت غذایی آمریکایی PepsiCo اعلام کرده است که قیمت نوشابه ها و سایر محصولات خود را بیشتر از این افزایش نخواهد داد، زیرا چندین دوره افزایش قیمت در سال گذشته به این غول نوشیدنی کمک کرده است تا درآمد و درآمد سه ماهه چهارم را از تحلیلگران پیشی بگیرد. . تخمین های کند

انتهای پیام

پپسی پس از نتایج بهتر از حد انتظار سه ماهه، افزایش قیمت دیگری را اعلام نکرد.

تقریباً دوقطبی بودن بازار نوشابه با کوکاکولا به پپسی کمک کرد تا با فشار کمی از سوی مصرف کنندگان، قیمت ها را افزایش دهد، زیرا با هزینه های حمل و نقل و مواد خام بالاتر و همچنین تأثیر دلار قوی تر بر درآمدهای بین المللی مواجه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *