پلتفرمی که از سرقت اطلاعات در حین تعمیر موبایل و کامپیوتر جلوگیری می کند
یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، پلتفرمی را راهاندازی کرده است که از دریافت گوشیهای همراه و رایانه تا زمان تعمیر قابل ردیابی است و به این ترتیب از سرقت اطلاعات جلوگیری میشود.
الهام ایازاده، مدیرعامل این شرکت در گفت وگو با ای بی اس نیوز. وی با بیان اینکه فعالیت خود را از سال 92 آغاز کردیم، تصریح کرد: فعالیت ما در زمینه تعمیر تخصصی موبایل و کامپیوتر به صورت آنلاین است و به همین منظور اولین پلتفرم تخصصی تعمیرات موبایل و کامپیوتر را راه اندازی کرده ایم.
وی با بیان اینکه این بستر خدمات مورد نیاز را به مشتریان آنلاین ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: این بستر امکان پخش زنده را برای مشتریان فراهم می کند و از این طریق می توانند تمامی مراحل تعمیر را از ابتدا که دستگاه از کاربران دریافت می کند، دنبال کنند. تا انتها یعنی دستگاه وارد شرکت شود و تعمیر شود از طریق نرم افزار این شرکت به صورت زنده قابل مشاهده است.
ایازاده با اشاره به اینکه هر یک از بینندگان ما یک صفحه کاربری در مورد نرم افزار نصب شده روی تلفن همراه خود دارند، گفت: از این طریق مخاطبان می توانند کل مراحل تعمیر را به صورت آنلاین مشاهده کنند.
مدیرعامل این شرکت فناوری با بیان اینکه از طریق این صفحه کاربری، عموم مردم می توانند فرآیندهای تعمیرات سیستم خود را پیگیری کنند، یادآور شد: پیاده سازی این بستر و نرم افزار پخش زنده ما باعث شده است که سیستم های تعمیر از حالت سنتی خارج شوند. زیرا کارشناسان ما به صورت 24 ساعته از طریق نرم افزار با مشتریان در ارتباط هستند و فیلم های تعمیرات ضبط و در پنل کاربر قرار می گیرد و مشتریان در هر زمان می توانند به این فیلم ها دسترسی داشته باشند.
این فناوری ایجاد اعتماد و رضایت مشتریان را از مزایای این پلتفرم دانست و گفت: «به این ترتیب نگرانی مشتریان در مورد سرقت اطلاعات شخصی در حین تعمیر از بین خواهد رفت.
ایازاده با تاکید بر اینکه این سرویس از طریق این پلتفرم راه اندازی شده است، ادامه داد: برای دریافت سامانه مشتری خودرویی را در نظر گرفتیم که صندوق عقب آن در داخل هر قفسه کد قرار دارد و صندوق عقب این خودرو مجهز به سیستم دوربین است و از در لحظه دریافت و قرار دادن سیستم مشتری در داخل رک، مشتریان از روند انتقال سیستم به شرکت مطلع می شوند و در صورت انجام تعمیرات در شرکت، مشتریان می توانند روند تعمیر را مشاهده کنند.
انتهای پیام