ویچر ۴ بلندپروازنهترین بازی مجموعه خواهد بود

در تازهترین قسمت از رویداد State of Unreal، نسخه ۵.۶ موتور بازیسازی Unreal Engine معرفی گردید؛ نسخهای که ابزارهایی مانند MetaHuman Creator را بهصورت کامل در بر گرفته است. در همین رویداد، استودیو سیدی پراجکت با نمایش تریلر سینمایی و گیمپلی جدید، از بازی ویچر ۴ رونمایی کرد؛ عنوانی نقشآفرینی جهانباز که قصد دارد جاهطلبانهترین نسخه مجموعه باشد.
سیدی پراجکت در بیانیهای اعلام کرد هدف از ساخت ویچر ۴ ارائه «تجربهای درگیرکننده و جاهطلبانهترین جهانباز در دنیای ویچر» است. دموی فنی The Witcher 4 که روی کنسول پلی استیشن ۵ با نرخ ۶۰ فریمبرثانیه و تکنولوژی رهگیری پرتو فعال اجرا شد، نسخه نهایی بازی نیست؛ اما تمام ویژگیهای نمایش داده شده در تمامی پلتفرمها پشتیبانی خواهند شد.
هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی The Witcher 4 مشخص نشده، اما انتظار میرود این بازی بهزودی در دسترس گیمرها قرار نگیرد. با این حال، استودیو CD Projekt RED برخی جزئیات کلیدی بازی را تأیید کرده است؛ از جمله اینکه نقشه بازی از نظر وسعت تقریباً برابر با The Witcher 3 خواهد بود، بازی کارت گوئنت باز خواهد گشت و تمرکز ویژهای روی انتخابهای بازیکن و تصمیمگیریهای چالشبرانگیز وجود دارد.