اخبار اقتصادی روز

ویدیوهای تیک توک پولی است – ایسنا

انتهای پیام

ویژگی‌های جدید به مجموعه ویژگی‌های موجود پلتفرم برای سازندگان محتوا اضافه می‌کنند، از جمله بازاری برای سازندگان محتوا برای ارتباط با مارک‌ها برای معاملات حمایت مالی و مکانیسم‌هایی برای دریافت نکات و جذب پرداخت‌ها از مشترکین پخش زنده.

TikTok که سال گذشته شاهد کاهش تعداد کاربران بود، در نوامبر گذشته در پاسخ به کاهش فروش، هدف درآمد جهانی تبلیغات خود را حدود 2 میلیارد دلار کاهش داد. به گزارش The Information، اگرچه مدیر عامل شرکت Xu Zichu و مدیر عامل Tik Tok ونسا پاپاس در جلسه ای در هفته گذشته گفتند که این شرکت به اخراج کارمندان خود فکر نمی کند، آنها انتظار دارند که روند استخدام کندتر شود.

سازندگان محتوا در برنامه ویدیویی TikTok به زودی می توانند برای تماشای ویدیوها از دنبال کنندگان خود هزینه دریافت کنند.

این پلتفرم ویدیویی می خواهد با جذب کاربران بزرگسال، تعداد کاربران خود را افزایش دهد. بر اساس مطالعه سال 2022 توسط موسسه تحقیقاتی پیو، تنها 21 درصد از کاربران بزرگسال آمریکایی در حال حاضر از TikTok استفاده می کنند که با 67 درصد از نوجوانان آمریکایی قابل مقایسه است. این اپلیکیشن همچنین امیدوار است با معرفی محتوای حرفه ای تر، مخاطبان بزرگسال را جذب کند.

سیستم پرداخت تنها یکی از ویژگی هایی است که تیک توک می تواند برای جذب کاربران جدید به این پلتفرم معرفی کند. علاوه بر سیستم پرداخت، TikTok در حال کار بر روی نسخه جدیدی از Content Producers Fund است که برای اولین بار در سال 2020 راه اندازی شد و به سازندگان محتوا که بیش از 100000 دنبال کننده دارند، پرداخت می کند تا آنها را در پلتفرم نگه دارد. یک منبع آگاه به اطلاعات گفت: صندوق جدید می تواند تا ماه مارس راه اندازی شود.

یکی از سخنگویان TikTok به Insider گفت: “ما متعهد هستیم که راه های جدیدی را برای ایجاد یک تجربه ارزشمند برای جامعه سازندگان TikTok بررسی کنیم.” در TikTok، هر کسی می‌تواند خالق باشد و هر کسی می‌تواند از سرگرمی سازندگان الهام‌بخش ما لذت ببرد، و ما قصد داریم به نوآوری در این تجربه ادامه دهیم تا مردم بتوانند خود را ابراز کنند، جامعه خود را پیدا کنند و برای خلاقیت خود پاداش دریافت کنند.

به گزارش ای بی اس نیوز، این پایگاه خبری به نقل از یک منبع آگاه می نویسد، تولیدکنندگان محتوا در TikTok به زودی می توانند برای تماشای ویدیوهای خود یک دلار یا بیشتر از طرفداران خود دریافت کنند.

بر اساس گزارش Business Insider، مشکل در جذب کاربران جدید با رشد شهابی که TikTok در طول همه‌گیری کووید تجربه کرده است، در تضاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *