انتهای پیام
محمدی پور همچنین با بیان نتایج شکایات در سامانه 124 اظهار کرد: پس از اجرای قانون انتزاع در آبان ماه 1400، سامانه 124 به شکایات مربوط به کالاهایی مانند مرغ، گوشت، سبزیجات و … یعنی دام و محصولات کشاورزی رسیدگی کرد. سازمان جهاد کشاورزی که می فرستد.
برای تخلفاتی مانند گران فروشی، کم فروشی، کلاهبرداری، احتکار و غیره. توسط اتحادیه های صنفی افراد می توانند از طریق شماره تماس 124 و یا سامانه های مربوطه شکایت خود را ثبت کنند. وضعیت آنها ارائه شد.
به گفته وی، به دلیل هوشمند بودن سیستم، امکان رد تماس وجود ندارد.
سعید محمدی پور در گفت وگو با ای بی اس نیوز، درباره وضعیت پاسخگویی سامانه 124 در هفته های پایانی سال اظهار کرد: سامانه پاسخگویی مدت زیادی است که به روز شده است و امکان ندارد فردی پشت خط بماند. و پاسخی دریافت نکرد.» البته مردم می توانند برای مدتی صف بکشند.
به گزارش ای بی اس نیوز، مردم می توانند با مراجعه به ستاد اطلاع رسانی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و شهرستان های تابعه و یا از طریق تلفن (124)، ایمیل پورتال سازمان (www .cppo .ir)، سایت (سایت) از اتحادیه های متخلف شکایت کنند. 124.ir) و اپلیکیشن شکایت خود را ثبت کنند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان حراست استان تهران با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی هنوز امکانات کافی برای پاسخگویی سریع را ندارد، تصریح کرد: البته شکایات بی پاسخ نمی ماند، اما کمی تاخیر وجود دارد.
بر اساس قانون تشکل های صنفی، گران فروشی، کم فروشی، کلاهبرداری، احتکار، منبع یابی خارج از شبکه، عدم اعمال ضوابط قیمت گذاری و توزیع، بیع اجباری، عدم درج قیمت گذاری و عدم صدور صورتحساب از مهمترین تجارت ها هستند. تخلفات
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز