وی افزود: ما به هیچ چیز اهمیت نمی دهیم و هر آنچه در قانون آمده را اجرا می کنیم. بدون شک اگر سختگیری ما نبود امروز هوا خیلی بدتر بود و امروز کشور تعطیل بود.
انتهای پیام
رئیس سازمان استاندارد ایران با بیان اینکه از سال 1395 استانداردهای اجباری آسانسورها تصویب و حفظ شده است، گفت: آسانسورهای مترو تهران برای بیمه شدن باید استاندارد شوند. شهردار تهران در این خصوص با ما تماس گرفت و اعلام کردیم که مترو تهران جلسات متعددی با اداره کل استاندارد تهران برگزار کرده و بر اساس آنچه که مطرح شد، باید ایرادات فنی برطرف شود. 71 دستگاه آسانسور ایستگاه مترو برای تعمیر عیوب فنی راه اندازی شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر اینکه نظارت بر آلاینده ها وظیفه ما نیست، گفت: گزارش تاییدیه سالانه یک میلیون خودروی جدید ارائه می شود. اما 27 میلیون خودرو در کشور وجود دارد. دو میلیون و 900 خودرو در تهران فرسوده تردد می کنند و هیچ تعهدی برای نظارت بر این خودروها نداریم.
بدون سخت گیری ما، آب و هوای امروز بسیار بدتر خواهد بود
رئیس سازمان ملی استاندارد کشور در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: از همه دست اندرکاران در تدوین استاندارد دعوت می کنیم و در این راستا با مخالفت آشکار سایر سازمان ها مواجه شده ایم. ما نتایج نظارت خود را به رگولاتورها ارسال می کنیم. بدون شک باید در سازمان ملی استاندارد که یک سازمان بین المللی است آزادی بیان از نظر عقیده وجود داشته باشد. تولید پنج خودروی فرسوده در دو سال گذشته به حالت تعلیق درآمده است.
اسلام پناه خاطرنشان کرد: آسانسور شورای اسلامی شهر تهران با این تعداد طبقات استانداردی ندارد و اگر استاندارد نباشد این آسانسور را پلمپ می کنند و تعجب می کنم که اعضای شورا چگونه جرات استفاده از این آسانسور را دارند.
به گزارش ای بی اس نیوز، مهدی اسلام پناه که به عنوان میهمان در صد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران حضور داشت، پس از استماع سوالات، پیشنهادات و انتقادات اعضای شورای شهر تهران گفت: باید بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی کنم. انجام وظایف خاص ما تکالیف و چهار ماده قانونی را انجام داده ایم، زیرا قانون را جدی می گیریم و آن را فصل گفتمان می دانیم.
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز