اکالا به تازگی ششمین سالگرد تولد خود را جشن گرفته و وارد هفتمین سال فعالیت خود شده است. این پلتفرم فروش آنلاین محصولات سوپرمارکت نیز چند روزی است که کمپین جدید خود را با شعار «رایگان تحویل می دهم» آغاز کرده است.
حامد رضایی فرخ و مهدی اعتمادی، مدیران عامل در گفت و گو با دیجیاتو می گویند که فاصله زیادی بین آگاهی از برند و سهم بازار وجود داشت، بنابراین از آن زمان تاکنون با جدیت و هدفمندی بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند. سال گذشته
گفتگوی کامل دیجیاتو با مدیران ارشد اکالا را در ادامه مشاهده کنید.
منبع خبر: https://digiato.com/iran-technology-news/digiatos-interview-with-okala-managing-directors
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز