رئیس سازمان ملی استاندارد ارتقای ایمنی در صنعت موتورسیکلت را ضروری دانست و گفت: تمامی دستگاه های دست اندرکار در تولید این محصول باید کوشا باشند تا به افزایش کیفیت تولید کمک کنند.

وی همچنین افزایش ظرفیت بیمهسپاری در صنعت موتورسیکلت را ضروری دانست و افزود: در این صنعت اگر عمق بیمهسپاری را تا حدی افزایش دهیم، به اقتصاد تولید و زنجیره تامین کمک کردهایم.
اسلام پناه با اشاره به دغدغه های ایمنی موتورسواران تاکید کرد: رعایت ایمنی در تولید به مصرف کنندگان کمک می کند تا علاوه بر رعایت قوانین و مقررات با اطمینان خاطر از موتورسیکلت استفاده کنند.
دبیر شورای عالی استاندارد عوامل مختلفی از جمله مدیریت جاده های پرتردد را در تصادفات موتورسیکلت ها موثر دانست و گفت: اگرچه کیفیت موتورسیکلت ها نیز متاثر از تصادفات است اما باید برای ارتقای کیفیت تلاش ویژه ای انجام دهیم. از موتور سیکلت ها
وی توسعه زنجیره دانش و فناوری صنعت قطعه سازی را از مزیت های تولید در کشور دانست و افزود: با پیشرفت صنعت قطعه سازی باید بتوانیم از قطعات ملی و بومی در لایه های تولیدی استفاده کنیم. و عمق بومی سازی محصولات نهایی را افزایش دهد.
همچنین اسلام پناه حرکت به سمت پیشرانه الکتریکی در صنعت موتورسیکلت را مستلزم حکمرانی دقیق و استفاده از سیاست های تشویقی در فرآیند تولید با کیفیت می داند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: موتورسیکلت های با پیشرانه برقی مشروط به رعایت تمامی ابعاد، در حال حاضر راه حلی کاملاً مطمئن و منطقی است که می تواند آینده روشنی را برای صنعت مربوطه ترسیم کند.
اعضای انجمن صنعت موتورسیکلت سازان ایران در این جلسه خواستار حمایت سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص تاخیر در شماره گذاری موتورسیکلت ها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی با وجود کنترل کیفی و تاییدیه سازمان ملی استاندارد شدند.
اعضای انجمن صنعت موتورسیکلت سازان ایران نیز با موافقت رئیس سازمان ملی استاندارد با بررسی فنی، خواستار تصویب الزامات استانداردی مانند ترمز ABS در موتورهای با حجم کمتر از 250 سی سی شدند. و تحقیقات تخصصی در این زمینه در مدت 10 روز انجام شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ارتقای ایمنی در صنعت موتورسیکلت را ضروری دانست و گفت: تمامی دستگاه های دست اندرکار در تولید این محصول باید کوشا باشند تا به افزایش کیفیت تولید کمک کنند.

وی همچنین افزایش ظرفیت بیمهسپاری در صنعت موتورسیکلت را ضروری دانست و افزود: در این صنعت اگر عمق بیمهسپاری را تا حدی افزایش دهیم، به اقتصاد تولید و زنجیره تامین کمک کردهایم.
اسلام پناه با اشاره به دغدغه های ایمنی موتورسواران تاکید کرد: رعایت ایمنی در تولید به مصرف کنندگان کمک می کند تا علاوه بر رعایت قوانین و مقررات با اطمینان خاطر از موتورسیکلت استفاده کنند.
دبیر شورای عالی استاندارد عوامل مختلفی از جمله مدیریت جاده های پرتردد را در تصادفات موتورسیکلت ها موثر دانست و گفت: اگرچه کیفیت موتورسیکلت ها نیز متاثر از تصادفات است اما باید برای ارتقای کیفیت تلاش ویژه ای انجام دهیم. از موتور سیکلت ها
وی توسعه زنجیره دانش و فناوری صنعت قطعه سازی را از مزیت های تولید در کشور دانست و افزود: با پیشرفت صنعت قطعه سازی باید بتوانیم از قطعات ملی و بومی در لایه های تولیدی استفاده کنیم. و عمق بومی سازی محصولات نهایی را افزایش دهد.
همچنین اسلام پناه حرکت به سمت پیشرانه الکتریکی در صنعت موتورسیکلت را مستلزم حکمرانی دقیق و استفاده از سیاست های تشویقی در فرآیند تولید با کیفیت می داند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: موتورسیکلت های با پیشرانه برقی مشروط به رعایت تمامی ابعاد، در حال حاضر راه حلی کاملاً مطمئن و منطقی است که می تواند آینده روشنی را برای صنعت مربوطه ترسیم کند.
اعضای انجمن صنعت موتورسیکلت سازان ایران در این جلسه خواستار حمایت سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص تاخیر در شماره گذاری موتورسیکلت ها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی با وجود کنترل کیفی و تاییدیه سازمان ملی استاندارد شدند.
اعضای انجمن صنعت موتورسیکلت سازان ایران نیز با موافقت رئیس سازمان ملی استاندارد با بررسی فنی، خواستار تصویب الزامات استانداردی مانند ترمز ABS در موتورهای با حجم کمتر از 250 سی سی شدند. و تحقیقات تخصصی در این زمینه در مدت 10 روز انجام شد.