لایحه تصویب آیین نامه بین المللی کشتی های سریع السیر به مجلس ارائه شد
حسینی تأکید کرد: هدف اصلی این مقررات اطمینان از ایمنی در سطح کشتی های معمولی است که توسط کنوانسیون بین المللی حفاظت از افراد در دریا 1974 (1974) (سالس 1974) و کنوانسیون بین المللی شاهین اجرا شده است. 1966 (1345) خط استانداردهای ساختاری و تجهیزات با کنترل های عملیاتی سخت تنظیم شده است.
به گزارش ای بی اس نیوز ، سید محمد حسینی در توضیح لزوم ارائه لایحه تصویب آیین نامه بین المللی کشتی های سریع السیر 2000 ، اظهار داشت: این لایحه برای تعیین ضوابط طراحی و ساخت ، تجهیزات ، به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است. الزامات و شرایط بهره برداری و نگهداری کشتی هایی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند.
انتهای پیام
وی ادامه داد: “مقررات گفته شده برای اولین بار توسط سازمان بین المللی دریانوردی در سال 1994 با هدف ایجاد قوانین و مقررات بین المللی برای کشتی های سریع السیر به تصویب رسید و از سال 1997 اجرا شد. اجرای این مقررات برای کشتی های ساخته شده پس از 1 ژوئیه ، 2002 ، افزایش سطح ایمنی کشتی های ویژه با سرعت بالا و کاهش ریسک عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب های ساختاری در سطح قابل قبول.
معاون پارلمانی رئیس جمهور لایحه تصویب مقررات بین المللی کشتی های سریع السیر (2000) را به مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.