در سال های اخیر وزارت حراست و خودروسازان روش های مختلفی را برای عرضه خودرو معرفی کرده اند که گلایه های زیادی را در پی داشته است.
به گزارش تحریریه خبرگزاری صنعت؛ در اواخر دهه 90 قرعه کشی از طریق کارت ملی در وزارت امنیت افتتاح شد. این روش جواب نداد. تا سال 1401 سامانه یکپارچه فروش خودرو توسط وزارت حراست راه اندازی شد. با اعلام وزیر در لحظه سکوت، هرگونه فروش محصولات خودروسازان تنها از طریق این سامانه انجام می شد و خودروسازان نمی توانستند جز از طریق این سامانه اقدام به فروش کنند که در برخی موارد به فروش غیرقانونی معروف شد. این روش در اواخر سال گذشته از بین رفت و بار دیگر خودروسازان مسئولیت فروش محصولات خود را بر عهده گرفتند.
گزارش رضا صفری، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما
در سال های اخیر وزارت حراست و خودروسازان روش های مختلفی را برای عرضه خودرو معرفی کرده اند که گلایه های زیادی را در پی داشته است.
به گزارش تحریریه خبرگزاری صنعت؛ در اواخر دهه 90 قرعه کشی از طریق کارت ملی در وزارت امنیت افتتاح شد. این روش جواب نداد. تا سال 1401 سامانه یکپارچه فروش خودرو توسط وزارت حراست راه اندازی شد. با اعلام وزیر در لحظه سکوت، هرگونه فروش محصولات خودروسازان تنها از طریق این سامانه انجام می شد و خودروسازان نمی توانستند جز از طریق این سامانه اقدام به فروش کنند که در برخی موارد به فروش غیرقانونی معروف شد. این روش در اواخر سال گذشته از بین رفت و بار دیگر خودروسازان مسئولیت فروش محصولات خود را بر عهده گرفتند.
گزارش رضا صفری، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما