به گزارش ای بی اس نیوز، مت ناوارا، مشاور شبکه های اجتماعی، ابتدا جایزه جدید را همراه با اسکرین شات هایی منتشر کرد که نشان می دهد کارکنان توییتر این جایزه را به کسب و کارهایی که به دنبال احراز هویت به عنوان یک سازمان هستند، پیشنهاد می کنند.
این پایگاه خبری بعدا این گزارش را تایید کرد و افزود که هنوز مشخص نیست این تعرفه چه زمانی اجرا می شود و شرکت هایی که هزینه تیک طلایی را پرداخت نمی کنند چه زمانی آن را از دست خواهند داد.
طبق گزارشها، توییتر در جدیدترین تلاش خود برای درآمدزایی، به دنبال دریافت 1000 دلار در ماه از مشاغل است تا علامت تأیید اعتبار طلایی خود را در پلتفرم شبکه اجتماعی حفظ کند.
به گزارش بیزینس اینسایدر، ایلان ماسک همچنین ماه گذشته سرویس اشتراکی را برای توییتر اعلام کرد که به کاربران امکان می دهد بدون تبلیغات به سایت دسترسی داشته باشند.
انتهای پیام
این برنامه علاوه بر تیک طلایی، قابلیت «تقویت توییت» را نیز در بر خواهد داشت که باعث افزایش انتشار و دیده شدن توییت های یک سازمان و زیرشاخه های آن می شود.
علاوه بر 1000 دلار در ماه برای یک حساب تجاری، توییتر قصد دارد برای هر حساب پیوندی 50 دلار هزینه کند.
طرح جدید جدیدترین گزینه پرداختی است که از زمان راه اندازی نسخه جدید سرویس اشتراک توییتر آبی پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، اضافه شده است. «تویتر بلو» مدت کوتاهی پس از عرضه به دلیل افزایش موارد جعل هویت برند به حالت تعلیق درآمد. این سرویس در ماه دسامبر دوباره راه اندازی شد و چک مارک طلایی برای اولین بار به عنوان لایه ای برای متمایز کردن حساب های تجاری از حساب های افراد عادی که ماهانه هشت دلار برای دریافت چک مارک آبی پرداخت می کنند، معرفی شد.
توییتر در حال حاضر تیک طلایی را به مشاغل تأیید شده ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد یک نسخه کوچک لینک شده از لوگوی خود را در کنار تیک آبی در صفحات مربوط به کسب و کار خود قرار دهند. به عنوان مثال، حساب SportsCenter یک نشان کوچک ESPN در کنار نام خود دارد.
بر اساس اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط ناوارا، این برنامه Authenticated Organizations نام دارد که حساب کاربری تجاری توییتر برای اولین بار در ژانویه با اپلیکیشنی برای دسترسی زودهنگام آن را اعلام کرد.
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز