شرکت تویوتا موتور اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2026 10 مدل خودروی برقی باتری دار جدید معرفی کند.
به گزارش ای بی اس نیوز، شرکت تویوتا موتور 10 مدل جدید با باتری معرفی خواهد کرد و قصد دارد تا سال 2026 سالانه 1.5 میلیون خودروی برقی بفروشد و هدف آن رشد در بازاری است که مدت ها با رقبای خود دست و پنجه نرم می کند.
به گفته مدیران ارشد تویوتا، تویوتا، بزرگترین خودروساز جهان از نظر فروش، یک واحد اختصاصی جدید را راه اندازی خواهد کرد تا بر روی نسل بعدی خودروهای باطری الکتریکی تمرکز کند. تویوتا در حال حاضر تنها سه مدل برقی در بازار دارد که کمتر از 25000 دستگاه در سال گذشته در سطح جهان فروخته شد.
سرمایهگذاران و گروههای زیستمحیطی استدلال کردهاند که تویوتا در توسعه خط تولید خودروهای باتریدار خود به اندازه کافی سریع عمل نکرده است و جایگاه خود را در برابر تسلا و سایر شرکتهای در حال رشد از دست داده است.
این خودروساز ژاپنی موافق نیست که خودروهای الکتریکی تنها گزینه برای مشتریان هستند و خودروهای هیبریدی مانند پریوس نیز انتخاب مهمی برای بازارها و رانندگان خاص هستند و انتظار میرود که خودروهای برقی تا سال 2030 بیش از نیمی از کل تولید خودرو در جهان را تشکیل دهند. تبدیل شود
به گزارش رویترز، تویوتا گفت فروش سه ماهه اول آمریکا حدود 9 درصد کاهش داشته است در حالی که شرکت جنرال موتورز 18 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، داده های نوامبر نشان داد که مصرف کنندگان آمریکایی که به دنبال خودروهای الکتریکی از شرکت تویوتا و هوندا موتور هستند، تقاضای خود را برآورده می کنند.
انتهای پیام
شرکت تویوتا موتور اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2026 10 مدل خودروی برقی باتری دار جدید معرفی کند.
به گزارش ای بی اس نیوز، شرکت تویوتا موتور 10 مدل جدید با باتری معرفی خواهد کرد و قصد دارد تا سال 2026 سالانه 1.5 میلیون خودروی برقی بفروشد و هدف آن رشد در بازاری است که مدت ها با رقبای خود دست و پنجه نرم می کند.
به گفته مدیران ارشد تویوتا، تویوتا، بزرگترین خودروساز جهان از نظر فروش، یک واحد اختصاصی جدید را راه اندازی خواهد کرد تا بر روی نسل بعدی خودروهای باطری الکتریکی تمرکز کند. تویوتا در حال حاضر تنها سه مدل برقی در بازار دارد که کمتر از 25000 دستگاه در سال گذشته در سطح جهان فروخته شد.
سرمایهگذاران و گروههای زیستمحیطی استدلال کردهاند که تویوتا در توسعه خط تولید خودروهای باتریدار خود به اندازه کافی سریع عمل نکرده است و جایگاه خود را در برابر تسلا و سایر شرکتهای در حال رشد از دست داده است.
این خودروساز ژاپنی موافق نیست که خودروهای الکتریکی تنها گزینه برای مشتریان هستند و خودروهای هیبریدی مانند پریوس نیز انتخاب مهمی برای بازارها و رانندگان خاص هستند و انتظار میرود که خودروهای برقی تا سال 2030 بیش از نیمی از کل تولید خودرو در جهان را تشکیل دهند. تبدیل شود
به گزارش رویترز، تویوتا گفت فروش سه ماهه اول آمریکا حدود 9 درصد کاهش داشته است در حالی که شرکت جنرال موتورز 18 درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، داده های نوامبر نشان داد که مصرف کنندگان آمریکایی که به دنبال خودروهای الکتریکی از شرکت تویوتا و هوندا موتور هستند، تقاضای خود را برآورده می کنند.
انتهای پیام