او در ادامه افزود: «تمام کاری که ما باید میکردیم این بود که به بهبود بخشیدن و اضافه کردن چیزهای جدید ادامه دهیم. ما مجبور نبودیم تا همه چیز را از صفر شروع کنیم. اگر مجبور بودیم که همه چیز را از صفر شروع کنیم، به ۲ تا ۳ سال زمان بیشتری برای تولید و توسعه نیاز داشتیم.»
تاد هاوارد، کارگردان بازی استارفیلد نیز ماه گذشته گفته بود که «بازیهای بتسدا بهشکل عجیبی بزرگ هستند» و دلیل آن هم این است که حذفیات محتواهای هر بازی بسیار اندک است. او دراینباره گفت:
«کار من در بازیها معمولا این است که آنها را کارگردانی کنم، شبیه به کاری که کارگردانهای فیلم انجام میدهند. برای اینکار باید تمام قطعات تولید شده در بخشهای مختلف اعم از بخش هنری، بخش سینماتوگرافی، بخش تکنولوژی و موارد دیگر را کنار همدیگر بگذارم تا بتوانم این دنیا را زنده کنم. مشخصا مقدار زیادی فیلمنامه، طراحی کوئست و طراحی مرحله و اجزای مختلف در بازیهای ما وجود دارد و من در موقعیت بسیار خاصی قرار دارم که باید بهواسطه آن با بسیاری از افراد شگفتانگیز کار کنم و همه این قطعات را کنار هم بگذارم.»
منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/401272-starfield-2-great-ex-bethesda-designer/
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز