وی افزود: از این بازی ها به عنوان مسابقه در مدارس برای سنجش و سنجش پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان استفاده می شود. این بازی ها همچنین برای کودکان دارای معلولیت مانند ناتوانی های یادگیری یا بیش فعالی و کم توجهی به عنوان بسته هایی برای بهبود عملکردهای شناختی آنها ارائه می شود و در کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از استفاده از بازی های شناختی این شرکت در مدارس برای سنجش و سنجش پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان خبر داد و اعلام کرد: شناختی. علوم، روانشناسی، تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و بازی سازی.
مرادی در تشریح چالشهای تجاری پیش روی شرکت گفت: تعامل با رشتههایی با تخصصهای مختلف و ناتوانی در درک یکدیگر و ورود به بازارهای ناآشنا از چالشهای تجاری شرکت ما بود. این شرکت برای حل این چالش ها از روش هایی مانند آشنایی با حوزه های جدید، استفاده از افراد آشنا به این حوزه در تیم، تعامل جدی با مشتریان در بازارهای جدید، تلاش برای ایجاد درک متقابل و گاهی جایگزینی افراد استفاده کرد.
به گزارش ای بی اس نیوز، دکتر هادی مرادی مدیرعامل شرکت دانشبانیان گفت: بازی های شناختی این شرکت به صورت پکیج بر روی وب و با هدف ارزیابی و بهبود عملکردهای شناختی به مشتریان ارائه می شود.
مدیرعامل این شرکت فناوری خاطرنشان کرد: آنلاین بودن مزیتی است که به مشتریان امکان استفاده از محصول را در هر زمان می دهد و درمانگران نیز می توانند فعالیت های انجام شده توسط مشتریان را به صورت آنلاین مشاهده کنند و این امکان استفاده روزانه، توانایی بهبود مشتریان را افزایش می دهد. که در محصولاتی که فقط به صورت حضوری و فیزیکی قابل استفاده هستند به هیچ وجه قابل مشاهده نیستند.
absnews
دکتر مرادی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، محصولات خارجی وضعیت کاربران را با جوامع عادی خارج از کشور مقایسه می کنند که ممکن است با جامعه ایرانی متفاوت باشد، اما محصولات شرکت ما وضعیت شناختی افراد را بر اساس افراد جامعه ایرانی می سنجد که ممکن است مزیت رقابتی ما نسبت به محصولات مشابه خارجی باشد.
مدیرعامل این شرکت فناور با یادآوری اینکه شرکت های فعال در حوزه فناوری های همگرا به تخصص های مختلفی نیاز دارند، گفت: دستیابی به افراد مناسب و کارآمد برای شرکت های این حوزه دشوار است. همچنین گاهی اوقات تعامل بین این افراد زیر سوال می رود زیرا از حوزه های مختلف می آیند. به همین دلیل است که بهبود مهارت های نرم و فعال کردن همکاری بسیار مهم است.
وی افزود: در کلینیک ها از محصولات مشابه خارجی برای بهبود عملکردهای شناختی مراجعان استفاده می شود که علاوه بر هزینه های بسیار بالا، فقط برای مراجعه کنندگان در کلینیک قابل استفاده است. اما محصول شرکت ما علاوه بر هزینه بسیار کمتر نسبت به رقبای خارجی، از گرافیک جذاب تری برخوردار است و مشتریان می توانند به صورت حضوری و آنلاین از خدمات این محصول استفاده کنند.
دکتر مرادی با اشاره به اینکه در سال های اولیه اکثر موارد تحقیقاتی پروژه ها مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت، گفت: محصولات شرکت ما به تازگی وارد بازار مدارس و درمانگاه شده است و طبق پیش بینی های انجام شده در 18 ماه آینده 10 درصد خواهد بود. بازار را می توان به دست آورد.” ، مشاوره.
مدیرعامل این شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در تشریح مزیت های رقابتی این شرکت گفت: بازی های شناختی که قابلیت ارزیابی دارند عمدتاً در خارج از کشور تولید می شوند و با حداقل هزینه گران هستند. قیمت محصول کمتر از محصولات مشابه است.
وی با تاکید بر اینکه بازی های شناختی این شرکت در حوزه توجه، تمرکز و حافظه بر اساس تست های استاندارد جهانی است و در حال پرورش است، خاطرنشان کرد: این محصولات در بازار کشورهای فارسی و خاورمیانه قابل استفاده است و این محصول این قابلیت را دارد که در سیستم های آموزشی مدارس خارج از کشور نیز استفاده می شود.