اخبار اقتصادی روز

شخصی سازی خدمات بانکی برای مشتریان

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: حرکت به سمت بانکداری هوشمند همراه با شخصی‌سازی خدمات بانکی برای مشتریان، یکی از اهداف اصلی بانکداری الکترونیک و سیستم‌های پرداخت است.

به گزارش ای بی اس نیوز، پیمان قربانی در نشست خبری دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، اظهار کرد: تحولات فناوری در دهه های اخیر شدید و سریع بوده و حوزه بانکی پیشتاز بوده و بانکداری الکترونیک در این عرصه ورود کرده است. از دهه 80

وی افزود: سیستم های پرداخت به ویژه سیستم های پرداخت الکترونیکی توسعه یافته و افق های جدیدی برای نظام بانکی از جمله بانکداری هوشمند باز شده است. به عنوان مثال پرداخت یارانه ها و سیاست های حمایتی دولت بدون بانکداری الکترونیک امکان پذیر نبود.

رئیس موسسه تحقیقات پولی و بانکی ادامه می دهد: موضوع بانکداری هوشمند به این موضوع اشاره دارد که بانک ها می توانند خدمات بانکی را برای مشتریان خود شخصی سازی کنند. یکی از مشکلاتی که در سیستم بانکی با آن مواجه بودیم این بود که اکثر محصولات یکسان در نظر گرفته می شدند و هیچ تفاوتی بین مشتریان قائل نمی شد. در بانکداری الکترونیک به شخصی سازی ادامه می دهیم که در تامین مالی تاثیرگذار خواهد بود.

قربانی گفت: در این همایش 16 نشست علمی داریم. 202 مقاله به دست ما رسید که 30 مقاله در همایش ارائه می شود و تعداد طرح های دریافتی برای جشنواره دکتر نوربخش 32 مقاله بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *