بررسی ظرفیت پایگاه های دانش در کلاس های درس در سراسر کشور (27);

رئیس اتحادیه سوپرمارکت ها و مواد پروتئینی معتقد است: استفاده از ظرفیت بنگاه های دانش بنیان می تواند در رفع چالش های کسب و کار موثر باشد و در صورت ورود این بنگاه ها به صنعت سخت افزار و نرم افزار می توانند با استفاده از راهکارهای فناورانه به جذب مشتریان بیشتر کمک کنند.
گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا; پایداری دانش و نوآوری در مواجهه با تحولات جهانی از دیگر ویژگی های مهم کسب و کارهای دانش بنیان است. این شرکت ها بر فناوری، تحقیقات و تخصص علمی متکی هستند و بر دانش تمرکز می کنند. بنابراین ارتقای محصولات تولیدکنندگان و یا خدمات صنایع به مشتریان مبتنی بر دانش و فناوری تاثیر مستقیمی بر مدیریت و عملکرد بنگاه ها دارد.
در سالهای اخیر، ایجاد کسبوکارهای دانشبنیان منجر به رونق اقتصادی و انتشار فناوری در بین کسبوکارهای کوچک شده است و دانش و فناوری جزء لاینفک نقاط قوت این کسبوکارهای اشتغالزا است.
بنگاه های دانش بنیان برای هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش بنیان، دستیابی به اهداف علمی و اقتصادی از جمله گسترش، بکارگیری نوآوری و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های برتر دومی. کسب و کار.
استفاده از توانمندی های کسب و کار مبتنی بر دانش در سراسر صنایع
داود فکوری، رئیس اتحادیه سوپرمارکت ها و مواد پروتئینی در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا، در خصوص استفاده از توانمندی های بنگاه های دانش بنیان در صنعت سوپرمارکت و مواد پروتئینی، گفت: نیاز بازار مصرف کنونی حتی پس از گذشت یک دهه، آنها بسیار متفاوت از آنچه مشتریان مایل به خرید هستند، شده اند. آنها به دنبال راه هایی برای آسان تر کردن، پرداخت کمتر و استفاده از بهترین محصولات با توجه به تغییر سلیقه خود هستند.
رئیس اتحادیه سوپرمارکت ها و مواد پروتئینی گفت: در کسب و کارهای کوچک به دلیل ارتباط مستقیم با فروشندگان و محصول نهایی، انتظارات مشتریان افزایش یافته است و در کنار سایر تحولات در بخش های مختلف اقتصادی، نیاز به خدمات با کیفیت بهتر و نیز توسعه فناوری. علم و فناوری افزایش یافته است.
نظر تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و سیاست گذاران بخش های مختلف باید وارد عرصه علم و فناوری شوند و از ظرفیت بنگاه های دانش بنیان استفاده کنند، می تواند در رفع چالش های حرفه های فعال در این عرصه موثر باشد.
به گفته این مقام صنفی؛ برای رفع نیازهای بازار باید وارد مرحله فناوری جدیدی شویم. امروزه خرید اینترنتی یکی از ابزارهای جدید برای جذب مشتریان بیشتر است. از فروشگاه های آنلاین گرفته تا ارائه خدمات به بازارهای آنلاین، این یکی از مزایای فناوری در مشاغل کوچک است.
سهم دانشمندان دانش بنیان در صنعت سوپرمارکت و مواد پروتئینی
فکری با اشاره به وضعیت صنایع به ویژه سوپرمارکت ها و مواد پروتئینی گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند بحث تامین و قیمت نهایی مواد اولیه، تولید و کاهش قیمت تمام شده تولید و بسته بندی بسیاری از محصولات و در نهایت بحث سرویس دهی را در حوزه تولید به بحث بگذارند. بخش توزیع و توزیع محصولات با ورود و ایفای نقش در این بخش ها می تواند علاوه بر کاهش قیمت نهایی کالا، سهم بسزایی در تسریع و تسهیل خدمات توزیع کالا به مشتریان داشته باشد.
وی افزود: همچنین اگر شرکت های دانش بنیان وارد حوزه نرم افزار و فروشگاه سخت افزاری شوند، از آنها استقبال خواهیم کرد و در این صورت می توانند به جذب مشتریان بیشتر کمک کنند.