بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرد که خودروهای الکتریکی 16 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده اند و مدل های غیر برقی 41 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده اند. در دسامبر، رشد فروش خودرو 13 درصد بود و در سال 2022، فروش برای کل سال 12 درصد کاهش یافت.
انتهای پیام
به گزارش ای بی اس نیوز، شرکت ولوو در سوئد اعلام کرد که فروش این شرکت در ماه ژانویه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش یافته و به 48 هزار و 520 خودرو رسیده است، اما در چین به دلیل تعطیلات رسمی کاهش یافته است.
ولوو کارز که اکثریت آن متعلق به هلدینگ جیلی چین است، گفت که افزایش در بازارهایی از جمله بریتانیا، ایتالیا و بلژیک صورت گرفته است، در حالی که فروش در چین به دلیل دوره سال نو چینی 20 درصد کاهش یافته است.
سال نو چینی رشد فروش خودروهای ولوو را در ژانویه کاهش داد.