به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات)، فاطمه زارعان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی جهاد کشاورزی، روابط عمومی پژوهش، آموزش و ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی را عموم مردم دانست. «الگوی» روابط معاونان، سازمانها و مؤسسات و بنگاههای وزارت جهاد کشاورزی در سال 1403 معرفی شد.
مشروح نامه وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص به شرح زیر است:
استثنایی بودن روابط عمومی، پیچیدگی و تخصص های آن در عصر هوشمندی و عصر رهبری رسانه ها موجب رضایت این دسته از مدیران و کارشناسان روابط عمومی شده است که با تکیه بر دانش، تخصص، روحیه انقلابی و … تلاش خستگی ناپذیر برای اطلاع رسانی ، متقاعد کردن و ایجاد اعتماد. مردم این امتیاز را دارند که همیشه در این زمینه موفق و سربلند باشند.
بنابراین با توجه به ماموریت های کلیدی روابط عمومی ایجاد امید، تبیین دستاوردها، مدیریت و اقناع افکار عمومی، ایجاد آرامش روانی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی در وزارت جهاد کشاورزی، به کارگیری خلاقیت هنری، مهارت ها و دانش ارتباطی و بهینه سازی اطلاع رسانی و ارتباط بهینه و صمیمانه بین مردم و سازمان، مقابله با تحریف واقعیت ها، ارتقای بینش جامعه و دستیابی به اهداف دولت سیزدهم مردم با تلاش تبیین و بر اساس ارزیابی های انجام شده در روابط عمومی. و مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی این نهاد در زمینه پیوست به رسانه های ارتباطی تبلیغات و اجرای کمپین ها و تولید محتوای چند رسانه ای به عنوان الگوهای روابط عمومی در سال 1403 انتخاب شد.
لذا این موفقیت جنابعالی را ارج می نهم و از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی و کلیه پرسنل روابط عمومی در راستای اعتلای کشور، توجه به تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ویژه قدردانی می نمایم. توجه به اجرا من از سیاست ها و برنامه های دولت مردمی شهید خمت قدردانی می کنم.
absnews