اولین جلسه از سلسله جلسات کمیته حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال جدید در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و به شکایات ثبت شده مشترکان 8 استان کشور رسیدگی شد.
به گزارش مرکز ای بی اس نیوز، اولین جلسه کمیته حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال جدید به منظور بررسی و رسیدگی به شکایات مشترکین و نظارت بر اجرای مصوبات قبلی در نهاد نظارتی ارتباطات رادیویی مرکز ای بی اس نیوز برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست پیمان قره داغی مدیرکل حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تنظیم مقررات و با حضور تنی چند از مسئولان این نهاد، نمایندگانی از سازمان بازرسی وزارت ارتباطات و افسران ذیربط و مدیران یک سازمان برگزار شد. از اپراتورهای ارتباطی 19 شکایت ثبت شد که با مشترکین سامانه 195 که طبق روال معمول به نتیجه نرسیده بودند رسیدگی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.
عدم آنتن دهی شبکه تلفن همراه، قطع شدن سیم کارت بدون اطلاع رسانی، صدور صورتحساب بین الملل بدون برقراری تماس، عدم کیفیت تضمینی خدمات و عدم امکان ارسال و دریافت پیامک از جمله موارد شکایتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در جلسه امروز
بر اساس اطلاعیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته حمایت از حقوق مصرفکنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات باقیمانده از مشترکان اپراتورهای ارتباطی و در آن، جلسات منظمی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار میکند. شکایات ثبت شده توسط مشترکین سامانه 195 که پس از گذراندن مراحل معمول توسط اپراتورهای باقی مانده مدیریت می شود.
انتهای پیام