جنرال موتورز برای اولین بار از سال 2009 خودروهای کمتری را در چین نسبت به ایالات متحده فروخت، زیرا مصرف کنندگان در بزرگترین بازار خودروی جهان برندهای داخلی را انتخاب کردند.
به گزارش ای بی اس نیوز، تحویلهای جنرال موتورز در چین در سال گذشته حدود 9 درصد کاهش یافت و به 2.1 میلیون رسید، در حالی که فروش ایالات متحده با 14 درصد افزایش به 2.59 میلیون رسید.
بر اساس گزارش بلومبرگ، این خودروساز از سال 2017 در چین رو به کاهش بوده است، زمانی که 4.04 میلیون دستگاه خودرو تحویل داد که تقریباً دو برابر کل سال گذشته است.
انتهای پیام