رئیس شورای شهر تهران درباره کاهش خدمات سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: مشکلات موجود در ورزشگاه ها حائز اهمیت است زیرا تعرفه ها در استادیوم های شهرداری بیشتر جنبه شوخی دارد در حالی که نرخ فصل ورزش دولتی بالاتر است. نسبت به نرخ شهرداری و راه حل ما این است که حداقل نرخ ها را به نرخ های دولتی برسانیم زیرا اگر نرخ پایین باشد سرمایه گذار به پولش نمی رسد یا ناراضی است یا اقداماتی مانند افزایش بلیت انجام می دهد. نرخ قیمت که امیدواریم در سال آینده حل شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت که به شهرداری هم اعلام کردیم و از به روز نشدن سامانه «تهران من» گلایه کردیم.
انتهای پیام
چمران ادامه داد: پیشنهاد دادم به جای اینکه همه سیستم های شهرداری روی یک خط یا سکو قرار بگیرند، خطوط و سکوهای مختلفی ایجاد کنند تا این مشکلات پیش نیاید.
به گزارش ای بی اس نیوز، مهدی چمران پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر گرانی وانت هایی که روز گذشته رونمایی شدند، گفت: یکی از مشکلات ما در تعویض خودروهای فرسوده گران بودن آنهاست. تاکسی یا وانت کارکرده چقدر می خرند؟ این در حالی است که رانندگان نیز باید پول زیادی بپردازند که معمولاً از توان آنها خارج است. البته دولت به رانندگان تاکسی کمک کرده است و امیدواریم این کمک ها تا زمان راه اندازی تاکسی ها ادامه داشته باشد.
رئیس شورای شهر تهران درباره عدم به روز رسانی سامانه «تهران من» گفت: این مشکلات پس از هک شدن سامانه شهرداری به وجود آمد و تصور شهرداری این بود که ورود از سامانه «تهران من» انجام شده است. و همه سیستم ها را زیر و رو کرد و ما نیز در این زمینه تذکر دادیم و شکایت کردیم.
وی با بیان اینکه در سال 1384 وانت های فعلی عمدتاً از روسیه وارد می شدند و اکنون در وضعیت بسیار نامناسب و فرسوده هستند، گفت: این وانت ها علاوه بر کار در خطوط تاکسیرانی در خطوط تاکسیرانی نیز استفاده می شود اتوبوس هایی که مسافر کمی دارند. اما امید است بتوانیم از دولت کمک بگیریم تا صاحبان این وانت ها بتوانند خودروهای خود را نوسازی کنند اما فعلا قرار است کسانی که وانت های قدیمی دارند این وانت ها را دریافت کنند تا بخشی از هزینه ها با اسقاط تامین شود. وانت های استفاده شده