مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه فروش چارتر داخلی نداریم، گفت: سعی کردیم تمام ظرفیت خود را از نوروز تحویل دهیم و آنلاین کنیم.
به گزارش ای بی اس نیوز، شمس الدین فرزادی پور در نشست خبری در پاسخ به این سوال ای بی اس نیوز که آیا ایران ایر نیز درخواست تغییر قیمت بلیت هواپیما را داشته است، اظهار کرد: هیچ کدام از قیمت ها با هزینه های پروازی سازگاری ندارد و ما نیز درخواست تغییر نرخ ها را داشتیم. درخواست ها در حال بررسی است.
او درباره تأخیر ایران ایر گفت: مردم نه حقوق خود را می دانند و نه از حقوق ایرلاین. وی تصریح کرد: 70 درصد پروازهای ما به موقع انجام می شود و با توجه به حجم پروازهایمان، اگر بخواهیم تاخیرهایمان را تعدیل کنیم، باید حجم پرواز را کاهش دهیم که در این صورت ظرفیت کاهش پیدا می کند؛ در صورتی که این میزان تاخیر را کاهش دهیم. بنابراین از مردم می خواهیم آزادی بیشتری داشته باشند.
مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه تلاش کرده ایم تمام ظرفیت نوروزی خود را تامین و به خط برسانیم، گفت: تعداد صندلی های ارائه شده متفاوت است اما در پروازهای داخلی چارتر نمی فروشیم. در حال حاضر سایت هما راه اندازی شده و بلیط ها به صورت مستقیم به فروش می رسد.
ادامه بده