امیرعبداللهیان هشدار داد/ رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده خواهیم داد
فوری/ اعلام زمان پرداخت حقوق این گروه بازنشستگان/ میزان افزایش مشخص شد
آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
ancient-ethereum-eth-whale-suddenly-comes-back-in-epic-manner
خرید نماد ملی در نمایشگاه های خودرو رونق گرفته است!















کیهان نوشت: مسلمانان و پاکان بارها نشان داده اند که برای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گزند ناهنجاری ها با هیچکس ابایی ندارند!

خط و برند شریعتمداری برای مسئولان/ کشف حجابی پدیده ای محبوب است

حسین شریعتمداری در مقاله ای تیز کیهان نوشت:

این سوال چند ماهی است که در ذهن توده های عظیم این کشور شکل گرفته است که حجاب زنان وظیفه شرعی و الزام قانونی نیست؟! اگر چنین است چرا مراجع محترم در مواجهه با کشف حجاب برخی بانوان که مدتی است به پدیده ناپسند و مشمئز کننده جامعه تبدیل شده است چاره ای در خور توجه نمی اندیشند؟!

عدم توجه مسئولان به رفع حجاب، احتمال گسترش این ناهنجاری را در پی دارد و بعید نیست که این امر به باور غلط برخی از نوجوانان دامن بزند که حذف حجاب را غیرعادی و مخالف نمی دانند. شرع و قانون! و دچار این توهم شوید که اگر اینطور نبود، مراجع محترم برخورد صحیحی با ایشان داشتند!

قطعا مسئولان محترم از توطئه دشمنان با پلاکاردها غافل نیستند. چرا که به خوبی می توان دریافت که ترویج این پدیده نابهنجار از همان روزهای ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مورد توجه دشمن بوده است. اگر دشمن بتواند سد عفاف را سوراخ کند، دیگر امکان عبور از خاکریزهای دیگر وجود نخواهد داشت. این بدان معنا نیست که همه کشفیات حجاب‌داران را عامل دشمن تلقی کنیم، بلکه یافتن سرنخ‌ها و پیگیری آن‌ها می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در هدایت اطلاعات کشورمان به برخی از قطب‌های کلیدی داشته باشد.

مسلمانان و پاکان بارها و بارها نشان داده اند که برای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گزند ناهنجاری ها با هیچکس سازش نمی کنند! بنابراین بعید نیست که (هرچند غیر واقعی) به این نتیجه برسند که دست اندرکاران پرونده ها قدرت لازم برای مقابله با کشف حجاب برخی زنان را ندارند! یا خدای نکرده در انجام وظایف خود کوتاهی کنند! احتمالا باید برای مقابله با این هنجارشکن که اعتقادات دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می کند اقدام کنند! و از آنجایی که درمان این ناهنجاری در شرح وظایف چندین دستگاه سه قوه تعریف شده است، تبعات این گونه اقدامات که خارج از مدیریت هوشمندانه مراجع ذیصلاح صورت می گیرد، زیانبار خواهد بود.