رئیس اتحادیه جایگاه داران کشور گفت: در حال حاضر برای هر سکو با توجه به موقعیت جغرافیایی و میزان فروش کارت سوخت رایگان و برای هر سکوی موتور و هر سکوی سوپر بنزینی یک کارت وجود دارد و با توجه به ارزیابی، همکاری خوبی از سوی مردم صورت گرفته و مواضع وجود دارد.
اسدالله قلی زاده در گفت وگو با ای بی اس نیوز، با بیان اینکه طی ماه های گذشته و چند روز گذشته که ساماندهی و کاهش کارت های پارک رایگان اجرا شده است، شاهد همکاری خوب مردم بوده ایم و استفاده از کارت های سوخت شخصی افزایش یافته است، گفت: وی گفت: با مالکان فعلی و کارکنان ایستگاه همدلی داریم که این روند ادامه دارد.
وی با بیان اینکه از آنجایی که در سال های گذشته مردم عمدتاً از کارت جایگاه ها برای پرکردن با نرخ آزاد استفاده می کردند، گفت: طبیعی است که تغییر این عادت و استفاده از کارت سوخت شخصی مدتی زمان می برد اما به تدریج و آگاهانه. تکلیف مشخص شده در مصوبه مجلس با اطلاعات مشخص.
به گفته قلی زاده، بار اصلی اجرای این طرح بر دوش متصدیان و کارکنان ایستگاه است که طی چند ماه گذشته در سراسر کشور و به ویژه شهرهای بزرگ تلاش کرده اند تا مردم را دچار مشکل نکنند.
رئیس اتحادیه بازرگانان کشور تاکید کرد: هماهنگی های لازم بین اتحادیه و سران و مسئولان افزایش یافته و اولویت اصلی این است که مردم با مشکل مواجه نشوند و در تمامی استان های کشور اقداماتی در حال انجام است. ارتباط نزدیک با بازرگانان و دریافت نظرات مردم.
قلی زاده با بیان اینکه در روزهای اخیر آمار فراخوان های عمومی حاکی از همکاری خوب کارکنان و مردم است و کمترین گلایه را در این زمینه شاهد بوده ایم و مطمئن هستیم پیشنهادات و انتقادات مردم بسیار مفید است، گفت: .، فایل ها را به تصمیم گیرندگان منتقل می کند. مردم می توانند هر نوع انتقاد، پیشنهاد، تشویق و شکایتی را با شماره تلفن 09627 و 02177522678 به ما اعلام کنند و مطمئن باشند که پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام